۳۷۸۹ مزایده – شرکت طرح و سامان امواج کیش – تخریب ساختمان موسوم به شهر و روستای رشت و فروش کلیه تجهیزات و منصوبات موجود

  آگهی مزایده‌عمومی شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا نسبت به «تخریب ساختمان موسوم به شهر و روستای رشت و فروش کلیه تجهیزات و منصوبات موجود و ضایعات مربوطه» واقع در رشت، خیابان سعدی روبروی خوابگاه دانشجویان از طریق برگزاری مزایده‌عمومی اقدام نماید. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای […]

 

آگهی مزایده‌عمومی

شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا نسبت به «تخریب ساختمان موسوم به شهر و روستای رشت و فروش کلیه تجهیزات و منصوبات موجود و ضایعات مربوطه» واقع در رشت، خیابان سعدی روبروی خوابگاه دانشجویان از طریق برگزاری مزایده‌عمومی اقدام نماید. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی تا مورخ ۳۰/۰۲/۱۴۰۲ جهت دریافت اسناد مزایده در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، جنب بانک دی، شماره ۱۰۱، طبقه سوم مراجعه نمایند.

شرایط شرکت در مزایده:

۱-   توانایی در ارائه تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه میلیون ریال).

۲-   برخورداری از توانمندی فنی جهت تخریب ساختمان و جمع‌آوری تجهیزات و منصوبات موجود

همراه داشتن معرفی‌نامه جهت دریافت اسناد الزامی است. متقاضیان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات تکمیلی و نیز انجام هماهنگی جهت بازدید از ساختمان، با شماره­های تلفن ۸۸۸۳۱۰۰۸ و ۸۸۸۳۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند. ضمناً هزینه آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.