۳۷۹۷ مناقصه – شرکت نفت فلات قاره ایران – تأمین خدمات باغباني

 شرکت نفت فلات قاره ایران آگهي مناقصه‌عمومی و يك مرحله‌اي همزمان با ارزیابی‌کیفی (فشرده) شماره ۰۰۹-۱۴۰۱-اق­ق تأمین خدمات باغباني، نگهداري و توسعه فضاي سبز و تخلیه پساب بهداشتی منطقه قشم   شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم در نظر دارد انجام مناقصه فوق‌الذکر را به‌صورت عمومی یک مرحله‌ای فشرده با فرآیند ارزیابی‌کیفی از طريق […]

 شرکت نفت فلات قاره ایران

آگهي مناقصه‌عمومی و يك مرحله‌اي همزمان با ارزیابی‌کیفی (فشرده) شماره ۰۰۹-۱۴۰۱-اق­ق

تأمین خدمات باغباني، نگهداري و توسعه فضاي سبز و تخلیه پساب بهداشتی منطقه قشم

 

شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم در نظر دارد انجام مناقصه فوق‌الذکر را به‌صورت عمومی یک مرحله‌ای فشرده با فرآیند ارزیابی‌کیفی از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد ارزیابی‌کیفی، اسناد مناقصه تا گشایش پاکات، تعیین برنده مناقصه و انعقاد قرارداد، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۹۳۹۶۱۰۰۰۰۰۲ انجام خواهد شد. لازم است پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.

الف: محل اجرای خدمات:                                 ب: مدت انجام خدمات موردنیاز:                 

منطقه قشم.                                                     ۲/ دو سال شمسی.

ج: مدارك لازم جهت شركت در مناقصه: (در پوشه ارزیابی‌کیفی بارگذاری شوند).

  • اساسنامه شركت.
  • آگهی‌های ثبت، تأسيس و تغییرات روزنامه رسمي.
  • گواهي­نامه معتبر صلاحیت پیمانکاری مرتبط با موضوع خدمات.
  • گواهي­نامه تأييد صلاحيت ايمني معتبر.

۵- ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو سال گذشته که توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی تأیید گردیده است.

د: ساير شرايط:

  • توانائي ارائه ضمانتنامه «شركت در فرآيند ارجاع كار» به مبلغ ۳۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (دوازده میلیارد و سیصد و شش میلیون ريال) و انجام تعهدات قراردادي طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن. اصل ضمانتنامه پس از بارگذاری در سامانه ستاد باید به‌صورت فیزیکی تا قبل از زمان گشایش پیشنهادات تحویل دستگاه مناقصه‌گزار در منطقه قشم گردد.
  • توانائی ارائه ضمانت­نامه «اجرای تعهدات» به میزان ۱۰% مبلغ كل قرارداد و نيز كسر ۱۰% از هر يك از پرداخت­هاي قراردادي جهت تضمين حسن انجام كار.
  • دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه با مهر و امضای الکترونیکی در سامانه ستاد در مهلت مقرر در این فراخوان. اسناد ارزیابی‌کیفی می‌بایست در پوشه ارزیابی‌کیفی بارگذاری گردند.
  • به تقاضاهای مشروط، مبهم، ناقص و یا مغایر با شرایط مندرج در این فراخوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • شرکت نفت فلات قاره ایران در راستای قوانین و مقررات مربوطه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات یا تمام آن‌ها، بدون آن‌که محتاج به ذکر دلیل باشد مختار خواهد بود.

-مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲

-مهلت تکمیل اسناد و بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد: تا ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۲

-تاریخ گشایش پاکت‌های ارزیابی‌کیفی: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز سه­شنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۲

-تاریخ گشایش پیشنهادها: متعاقب تعیین نتایج ارزیابی‌کیفی.

-مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ سررسید مناقصه (آخرین روز مهلت تحویل اسناد مناقصه).

-جلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ: به‌منظور بازدید از محل اجرای خدمات، رفع ابهام و پاسخگویی به پرسش­های مربوط به این مناقصه، جلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ، ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ در منطقه قشم برگزار می­گردد.

از مدیران عامل محترم و یا نمایندگان تام‌الاختیار مناقصه­گرانی که امتیاز ارزیابی‌کیفی لازم را کسب نمایند، متعاقباً جهت حضور در جلسه گشایش پاکت‌های مناقصه دعوت به عمل می‌آید.

هزینه دریافت اسناد: مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیون ریال) به‌نام شرکت نفت فلات قاره ایران به شماره‌حساب ۴۱۰۱۰۴۹۵۳۸۱۶۱۰۹۹ یا شماره شبا ۳۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۴۹۵۳۸۱۶۱۰۹۹ IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با دریافت اسناد مناقصه.

 نشانی و اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: هرمزگان، جزیره قشم، گورزین، شرکت نفت فلات قاره ایران، منطقه قشم

تلفن: ۲۳۳۸۱۹۰۶-۰۲۱ و ۳۵۳۳۱۰۰۶-۰۷۶ واحد امور حقوقی و قراردادها

شناسه: ۱۴۹۷۵۷۷

روابط‌عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران