۳۸۱۸ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق نکا – خرید ۱۵۰۰ تن سود مایع موردنیاز

آگهی تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شماره ١-۲/۱۴۰۲ شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به خرید ۱۵۰۰ تن سود مایع موردنیاز واحدهای بخار و سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقه‌مندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز شنبه […]

آگهی تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شماره ١-۲/۱۴۰۲

شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به خرید ۱۵۰۰ تن سود مایع موردنیاز واحدهای بخار و سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقه‌مندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز شنبه مورخ ۲۷/۰۳/۱۴۰۲ لغایت روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR با شماره ۲۰۰۲۰۹۳۷۹۱۰۰۰۰۱۳ دریافت نموده و پس از تکمیل اسناد پاکت پیشنهادی را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۷/۰۴/۱۴۰۲ ضمن بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) صرفاً پاکت الف را به‌صورت فیزیکی به اداره تدارکات این شرکت ارسال نمایند. پیشنهادات واصله رأس ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۲ با توجه به شرایط مناقصه باز و قرائت خواهد شد.

بدیهی است به پیشنهادهای فاقد بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد فاقد امضا مشروط، مخدوش و به پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱ -مدت قرارداد یک سال از تاریخ مبادله قرارداد

۲- حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان آنان در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی کمیسیون مناقصه آزاد می‌باشد.

۳-سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه معادل ۴, ۳۵۰, ۰۰۰, ۰۰۰ ریال است که بایستی به یکی از صورت‌های مشروحه ذیل همراه با اسناد مناقصه در پاکت الف به دستگاه مناقصه‌گذار تسلیم گردد

۱-۳- رسید بانکی واریز وجه مزبور به‌حساب این شرکت

۲-۳- ضمانتنامه بانکی به نفع شرکت مدیریت تولید برق نکا به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۳۶۷۸۷

۴-به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات به میزان ۱۰ مبلغ قرارداد پس از عقد قرارداد ٦ سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد مناقصه مندرج است.

جهت مشاهده آگهی و خلاصه اسناد به سایت‌های www.npgm.ir, www.tender.tpph.ir، پایگاه ملی مناقصات کشور و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و برای کسب موارد بازرگانی با شماره تلفن ۰۱۱-٣٤٦٢٢٧١٧ خانم حیدری و کسب اطلاعات فنی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۳۲۷۷۸۹۹ آقای مهندس عزیزی تماس حاصل فرمایید.

اداره روابط‌عمومی