۳۸۲۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – خرید، کاشت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز

 آگهي مناقصه‌عمومی (همراه با ارزیابی‌کیفی) شماره ۱-۳   شرکت عمران شهر جدید پرند به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، خرید، کاشت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز در قبال ۶۰ درصد نقد و ۴۰ درصد تهاتر اراضي در شهر جديد پرند را حسب مشخصات جدول و […]

 آگهي مناقصه‌عمومی (همراه با ارزیابی‌کیفی)

شماره ۱-۳

  شرکت عمران شهر جدید پرند به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، خرید، کاشت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز در قبال ۶۰ درصد نقد و ۴۰ درصد تهاتر اراضي در شهر جديد پرند را حسب مشخصات جدول و به شماره‌های سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به پيمانكاران واجدشرايط كه داراي حداقل رتبه موردنظر و ظرفيت آزاد، بر اساس بخش‌نامه شماره ۴۰۴۲۴۵/۹۹ مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۹ و بخش‌نامه شماره ۱۹۴۰۹۲/۱۴۰۰ مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰ از سازمان برنامه‌وبودجه كشور می‌باشند، واگذار نماید:

شماره سیستمی عنوان مبلغ كل برآورد (ریال) مبلغ تضمين شركت در مناقصه (ريال) رتبه شرکت
۲۰۰۲۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۶ خرید، کاشت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز فاز ۴ و جنگل‌کاری حاشیه شهرک صنعتی پرند ۱۵۵٫۴۰۱٫۷۱۳٫۶۴۲ ۷٫۷۷۰٫۰۸۵٫۶۸۲ ۵ کشاورزی و فضای سبز
۲۰۰۲۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۷ خرید، کاشت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز فاز ۵ شهر جدید پرند ۲۷۹٫۶۹۴٫۰۴۰٫۸۸۵ ۱۳٫۹۸۴٫۷۰۲٫۰۴۴
۲۰۰۲۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۸ خرید، کاشت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز فاز ۶ شهر جدید پرند ۳۲۸٫۷۴۰٫۰۷۲٫۰۱۰ ۱۵٫۲۷۴٫۸۰۱٫۴۴۰ ۴ کشاورزی و فضای سبز

 

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه­گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یادشده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌اي (با ارزیابی‌کیفی)

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ قیدشده در جدول فوق (در صورت شرکت در مناقصه بیش از یک مورد ضمانتنامه هرکدام بایستی جداگانه ارائه گردد) و حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و همچنین اصلاحیه آن به شماره ۵۲۱۱/ت ۵۷۵۹۲ هـ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قید گردیده است.

الف) چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصه مزایده مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۲ و چاپ آگهی نوبت دوم در روزنامه ایران مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۲ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، از روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۲ تا روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۲ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ) آخرین‌مهلت ثبت‌اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۲ می‌باشد.

ت) آخرین‌مهلت ارسال اصل پاکت الف (تضمین) به‌صورت لاک و مهرشده تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می‌باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین)، پاکات ب و ج گشایش نمی­گردد)

ث) تاريخ گشایش پيشنهادها: مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با تلفن ۵۷۴۱۳۰۰۰-۰۲۱ با داخلی ۵۸۰ بابت اسناد و در خصوص برآورد و مسائل مربوطه با آقای مهندس رزمجو با شماره موبایل ۰۹۱۴۳۱۳۷۴۱۳ تماس حاصل نمایید.

توجه مهم:

*شرکت‌هایی که دارای قرارداد با اداره خدمات شهری شرکت عمران شهر جدید پرند در حوزه فضای سبز باشند نمی‌توانند در مناقصه شرکت نمایند.

تبصره: شرکت‌های دارای قرارداد با پیشرفت فیزیکی بیش از نود درصد (صورت‌وضعیت تائید شده) از این بندمستثنی می‌باشند.

**لازم به ذکر است با توجه به اینکه هر شرکت مجاز به انعقاد قرارداد در یک پروژه می‌باشد در صورت برنده شدن در بیش از یک پروژه به دلیل محدودیت ایجادشده، بر اساس تصمیمات کمیسیون برگزاری مناقصات صرفاً مجاز به انعقاد قرارداد در یک پروژه می‌باشد.

*** امضای الکترونیکی اسناد ارزیابی‌کیفی و پیشنهاد پاکت‌های (ب) و (ج) الزامی می‌باشد.

شرکت عمران شهر جدید پرند