۳۸۲۹ مناقصه – شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس – تأمین لوله، تجهیزات و عملیات اجرایی خط انتقال آب

آگهي فراخوان عمومي شرکت در مناقصه‌عمومی – یک مرحله‌ای (با ارزیابی فشرده) شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس در نظر دارد پروژه «تأمین لوله، تجهیزات و عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن بردسیر تا معدن مس درآلو به روش PC، طرح ملی انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور» را از طريق […]

آگهي فراخوان عمومي شرکت در مناقصه‌عمومی – یک مرحله‌ای (با ارزیابی فشرده)

شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس در نظر دارد پروژه «تأمین لوله، تجهیزات و عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن بردسیر تا معدن مس درآلو به روش PC، طرح ملی انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور» را از طريق مناقصه‌عمومی، به شرکت‌های صاحب صلاحيت واگذار نمايد.

 

رديف مشخصات پروژه مدت اجرا محل کار
۱ تأمین لوله، تجهیزات و عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن بردسیر تا معدن مس درآلو به روش PC – طرح ملی انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور ۱۲ ماه استان کرمان، شهرستان رفسنجان، از مخزن بردسیر تا معدن مس درآلو

۱ ـ دستگاه‌ مناقصه‌گزار: شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس

۲- شرايط مناقصه‌گر:

۲-۱- داشتن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری رتبه ۱ در رشته آب

۲-۲- مشارکت پیمانکار اجرایی با شرکت یا شرکت‌های سازنده امکان‌پذیر می‌باشد. مشارکت ۲ یا چند پیمانکار اجرایی (با شرکت یا بدون شرکت سازنده) امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۲-۳- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دویست و بیست وپنج میلیارد ریال) می‌باشد.

۲-۴- مناقصه‌گزار در رد هر یک یا تمام پیشنهادات واصله، مجاز می‌باشد.

۳- تاریخ، مهلت و نشانی دریافت اسناد: بدينوسيله از متقاضيان واجدشرایط دعوت به عمل مي‌آيد اسناد مناقصه را از تاریخ درج آگهی تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۲ از طریق سایت اینترنتی به نشانیwww.was-co.ir دریافت نمایند.

 

 

شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس