گروه راهوشهرسازی -وزیر راهوشهرسازی، با بیان اینکه یکی از منتقدان حملونقل هوایی هستم و با بیان اینکه تقاضا پنج برابر عرضه در حملونقل هوایی است، گفت: دست سوداگران حملونقل هوایی را قطع میکنیم. به گزارش مناقصهمزایده مهرداد بذرپاش؛ با بیان اینکه صنعت هوانوردی صنعتی فناورانه و مردمپایه است که اولین اشتباه آخرین اشتباه است، اظهار […]
گروه راهوشهرسازی -وزیر راهوشهرسازی، با بیان اینکه یکی از منتقدان حملونقل هوایی هستم و با بیان اینکه تقاضا پنج برابر عرضه در حملونقل هوایی است، گفت: دست سوداگران حملونقل هوایی را قطع میکنیم. به گزارش مناقصهمزایده مهرداد بذرپاش؛ با بیان اینکه صنعت هوانوردی صنعتی فناورانه و مردمپایه است که اولین اشتباه آخرین اشتباه است، اظهار داشت: ایران مقابل شدیدترین تحریمها در این بخش مقابله میکند. وی با بیان اینکه در صنعت هوانوردی، ایمنی در رأس است و فعالان این بخش در مرز دانش حرکت میکنند، افزود: باید همه مردم بتوانند از حملونقل هوایی استفاده کنند، اما قضاوت درباره این بخش را همه مردم انجام میدهند. وقتی یک هواپیما تأخیر میخورد یا در خدمترسانی آن وقفهای صورت میگیرد، همه درباره آن حرف میزدند. پایه ارزیابی صنعت هوایی خود مردم هستند و لحظهای آن را رصد کرده و تحتتأثیر اخبار آن قرار میگیرند. وزیر راهوشهرسازی، با اشاره به در حال تصویب بودن ۲۷ نقطه برای ایجاد شهر ساحلی، گفت: در حال بررسی هستیم که آیا همه این شهرها نیازمند فرودگاه هستند یا خیر. نمیتوانیم درباره توسعه یک زون حرف بزنیم و صنعت هوایی و فرودگاه را نبینیم. بذرپاش؛ یادآور شد: روزانه در کشور ۱۲۰۰ پرواز انجام میشود و بیش از ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم به مردم خدماترسانی میکنند. وی با اشاره به اینکه دست سوداگران حملونقل هوایی را قطع میکنیم، افزود: ظلم همین است. ظلم که شاخ و دُم ندارد. وی با بیان اینکه توسعه ناوگان هوایی یکی از اولویتهاست، اضافه کرد: الان تقاضا پنج برابر عرضه در حملونقل هوایی است؛ از اینرو باید همه زیرساختها را ارتقاء دهیم و همین امسال تعداد قابلتوجهی به ناوگان هوایی اضافه میشود. برای ایرانایر هم همین است؛ تعداد پرندههای زمینگیر این شرکت به دلیل مشکلاتی افزایش یافته است و باید تعداد ناوگان فعال ایرانایر را افزایش دهیم. وزیر راهوشهرسازی، گفت: مردم نظم کشور را با سیستم فرودگاه میسنجند؛ شاید هم ارتباطی نداشته باشد اما این کار را میکنند. بنده هم در تأخیرات اذیت میشوم و این را پیگیری میکنم. البته خیلی از تأخیرات غیرقابل پیشبینی است و عوامل انسانی خیلی در آن دخالت نداشتهاند. بذرپاش؛ تأکید کرد: وقتی خدمات فرودگاهی ساده ارائه نکنیم، مردم قضاوت میکنند. طرف خدمات فرودگاهی در خارج را با خدمات فرودگاهی در داخل مقایسه میکند. این روزها که وزیرم، اینور و آنور میروم و مراجعاتی دارم. یکی از مسافران نجف درباره هوای گرم داخل کابین اعتراض داشت. وی لازمه ارتقای خدمات را نظارت دانست و با بیان اینکه صنعت یعنی مشتری، بازار و قیمت تمام شده و… اظهار کرد: در صنعت هوانوردی روش دستیابی مردم به بلیت پروازها مهم است مانند امنیت پروازها و…؛ وقتی درباره صنعت حرف میزنیم همه ابعاد آن مهم است.
محمد قرهداغلی -شرکتهای هواپیمایی در کشور ما از سالهای گذشته به دلیل عدم مدیریت صحیح، ناکارآمدی، نبود سیستم بهروز و باکیفیت، نبود ارتباط مؤثر با شرکتهای معتبر هوایی دنیا، عدم سرمایهگذاری در بخش تحقیقات و آموزش نیروهای با دانش، نبود درآمدزایی مکفی و… دچار برخی چالشها و مشکلات شدهاند. علاوه بر کمبود، فرسودگی، تحریم […]
جزییات دیدار دوجانبه روحا… دهقانی؛ معاون علمی رئیسجمهور با دستیار ویژه رئیسجمهور روسیه از سوی رئیس مرکز تعاملات بینالمللی معاونت علمی تشریح شد. امیرحسین میرآبادی؛ در گفتگو با مهر، با اشاره به سفر معاون علمی رئیسجمهور به روسیه جزئیات دیدار وی با آندره فورسنکو دستیار ارشد رئیسجمهور روسیه در امور علمی و فناوری را تشریح […]
محمد قرهداغلی – دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی، گفت: شبکه سالمی برای عرضه بلیت هواپیما وجود ندارد و چارترکنندهها از عوامل اصلی نابهسامانی بازار حملونقل هوایی مسافری و گرانفروشی بلیت هواپیما هستند. به گزارش مناقصهمزایده، مقصود اسعدیسامانی؛ درجمع خبرنگاران، افزود: در سال ۱۴۰۰ شرکتهای هواپیمایی ۱۷۰ هزار و ۱۲۵ پرواز داخلی انجام دادند که ۲۷۷ هزار […]
دیدگاه بسته شده است.