۳۸۶۳ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – برون‌سپاری خدمات راهبردي

آب دّرناب موضوع: آگهي تجديد مناقصه‌عمومی (يك مرحله‌ای همزمان با ارزیابی‌کیفی) ۱۲/۴۰۲ شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای همزمان با ارزیابی‌کیفی، با موضوع برون‌سپاری خدمات راهبردي (بهره‌برداری، نگهداشت، تعميرات) انشعابات و شبكه جمع‌آوری فاضلاب در محدوده شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران را به شماره […]

آب دّرناب

موضوع: آگهي تجديد مناقصه‌عمومی (يك مرحله‌ای همزمان با ارزیابی‌کیفی) ۱۲/۴۰۲

شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای همزمان با ارزیابی‌کیفی، با موضوع برون‌سپاری خدمات راهبردي (بهره‌برداری، نگهداشت، تعميرات) انشعابات و شبكه جمع‌آوری فاضلاب در محدوده شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران را به شماره ۲۰۰۲۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۱۲ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان جهت دريافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه می‌توانند از روز يكشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۲ تا پايان وقت اداري روز يكشنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۴۰۲ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمايند.

۲-مبلغ برآورد و مدت اجراي كار: ۲۷۱٫۰۶۱٫۱۷۱٫۰۰۰ ريال (دويست و هفتاد و يك ميليارد و شصت و يك ميليون و يكصد و هفتاد و يك هزار ريال) و به مدت ۲۴ (بیست‌وچهار) ماه شمسي.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاري شركت

۴-مبلغ و نوع سپرده شركت در مناقصه: پیشنهاددهنده مكلف است مبلغ ۴٫۹۱۰٫۶۱۱٫۰۰۰ ریال (چهار ميـليارد و نهصد و ده ميليون و ششصد و يازده هزار ريال) را به‌صورت چک‌بانکی تضميني، ضمانتنامه بانكـي، واريز نقـدي به‌حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانك سامان شعبه كوي نصر به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و يا مطالبات قطعي و تائید و بلوکه‌شده نزد اين شركت به‌عنوان سپرده شركت در مناقصه دريافت و تصوير آن را در سامانه تداركات الكترونيكي دولت در پاكت (الف) بارگذاري و ثبت نمايد و اصل آن را تا پايان وقت اداري روز يكشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ به دفتر قراردادها و امور بازرگانی اين شركت تسليم نمايد.

۵- جلسه توجيهي: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۲ در محل دفتر معاونت بهره‌برداری خواهد بود و شركت در جلسه توجيهي الزامي می‌باشد.

۶-مهلت ارائه پيشنهاد: شرکت‌کننده در مناقصه می‌بایست كليه مدارك مربوط به اسناد ارزیابی‌کیفی و پاكات (الف، ب، ج) را حداكثر تا پايان وقت اداري روز يكشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ در سامانه تداركات الكترونيكي دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاري و ثبت نمايد.

۷-زمان گشایش پيشنهادها: ساعت ۱۱:۰۰ روز يكشنبه مورخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۲ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی واقع در: تهران، جلال آل احمد، ابتداي آرش مهر، شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران خواهد بود.

۸-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

نشانی‌های سايت اينترنتي: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)

شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

(سهامي خاص)