۳۸۶۶ مزایده – سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی – فروش اموال منقول

 ((آگهی مزایده فوق‌العاده الکترونیکی ۵۷۶ اموال منقول (استان تهران)  از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت)) سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی به فروش برساند. متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز […]

 ((آگهی مزایده فوق‌العاده الکترونیکی ۵۷۶ اموال منقول (استان تهران)

 از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت))

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی به فروش برساند. متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ روز
دوشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۲ جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وب‌گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

ضمناً از آنجائیکه مزایده به‌صورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- شرکت‌کنندگان در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت‌اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

  1. بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، لذا کلیه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

۳- ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۲ امکان‌پذیر می‌باشد.

۴- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره‌حساب قابل‌استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

۵-اطلاعات ریز اقلام ارائه‌شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل‌رؤیت برای متقاضیان محترم می‌باشد.

۶- بازدید از کالاهای مطرح‌شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ امکان‌پذیر خواهد بود.

۷- پیشنهاد می‌گردد با توجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای موردنظر بازدید به عمل آید.

۸- پیشنهادهای ثبت‌شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۲ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌گردند.

۹- شرکت‌کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند صرفاً گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۲ انتخاب و ثبت نمایند.

توجه: (لازم به توضیح است اعلام انصراف به‌صورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان‌پذیر می‌باشد).

۱۰- متقـاضیان محترم می‌توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به‌منظور شرکت در مزایده الکترونیک و رؤیت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

شناسه: ۱۵۳۶۴۲۷

م الف: ۱۶۹۲

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی