۳۸۷۷ مناقصه – شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد – اداره رستوران کارگری

شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد در نظر دارد اداره رستوران کارگری (بیرون بر) را به­صورت مناقصه عمومی و یک مرحله­اي،                       به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار کند. ۱- مشخصات مناقصه­گزار   ۱)                                                                                                                                                                                                                              نشانی و تلفن: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، سايت مثلثي، شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد، تلفن:  ۴-۳۷۳۲۳۲۰۱-۰۷۷ داخلي ۶۱۳۲ ، فاكس دبیرخانه مرکزی: ۳۳۸۰ ۳۷۲۹-۰۷۷  […]

شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد در نظر دارد اداره رستوران کارگری (بیرون بر) را به­صورت مناقصه عمومی و یک مرحله­اي،                       به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار کند.
۱- مشخصات مناقصه­گزار

 

۱)                                                                                                                                                                                                                              نشانی و تلفن: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، سايت مثلثي، شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد، تلفن:  ۴-۳۷۳۲۳۲۰۱-۰۷۷ داخلي ۶۱۳۲ ، فاكس دبیرخانه مرکزی: ۳۳۸۰ ۳۷۲۹-۰۷۷ 

۲)                                                                                                                                                                                                                              پست الكترونيكي: contracts@pazargad.ir

۳)                                                                                                                                                                                                                             سامانه الكترونيكي:‌ www.pazargad.org      قسمت مناقصه ها و مزايده ها

۲- تاريخ  نشر آگهي ۰۶/۰۶/۱۴۰۲ و ۰۷/۰۶/۱۴۰۲ ۳- مدت پيمان: یک سال خورشیدی
مبلغ برآورد اوليه: ۸۸,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰  ريال 
۴- تضمین شركت در مناقصه ضمانتنامه معتبر بانكي يا  واريز نقدی به حساب شرکت به مبلغ: ۴٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ريال
۵- مهلت و شرایط دريافت    فرم­هاي استعلام ارزيابي كيفي    و اسناد مناقصه و  تاریخ تشکیل جلسه توجیهی ۱)                                                                                                           آخرین مهلت: ساعت  ۱۴:۰۰ روز ­شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲

۲)                                                                                                           مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد:

–      معرفي نامه معتبر (دربردارنده شماره اقتصادي، شماره ثبت، شناسه ملي،كد پستي ۱۰ رقمي، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شركت.

–       فيش بانكي پرداختي به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بابت خريد اسناد به حساب شماره ۲۶۴۳۴۵۰۰۵۷ بانك تجارت شعبه عسلويه بنام شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد.

(شماره شبا:IR35 0180 0000 0000 2643 4500 57  )

۳) مراجعه به آدرس مناقصه­گزار (دبیرخانه کمیسیون معاملات) و یا تماس با تلفن فوق 

۴) جلسه توجيهي جهت رفع ابهام، رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۲ در سالن روابط عمومی تشکیل مي­گردد.

۶- تحويل فرم­هاي استعلام ارزيابي كيفي، مستندات مربوط و پاکت های «الف» و «ب» و «ج» ۱)                                                                                                                                                                                                                              آخرین مهلت: ساعت  ۱۴:۰۰ روز سه­شنبه ۲۱/۰۶/۱۴۰۲

۲)                                                                                                                                                                                                                              مکان: آدرس مناقصه گزار، دبیرخانه کمیسیون معاملات

۷-  گشایش پاکت های «الف»، «ب»  و  « ج» زمان: ساعت  ۱۵:۰۰  روز سه شنبه ۲۸/۰۶/۱۴۰۲.

مکان: آدرس مناقصه گزار، ساختمان مدیریت، سالن جلسات

۸- جهت كسب اطلاعات بيشتر مراجعه  به آدرس:www.pazargad.org   و یا تلفن:  ۴-۳۷۳۲۳۲۰۱-۰۷۷ داخلي ۶۱۳۲ 

                                                                                                                                 روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد