۳۸۷۷ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – شناسایی و ارزیابی تأمین‌کنندگان تجهیزات زیرساخت

 آگهی فراخوان شناسایی و ارزیابی تأمین‌کنندگان تجهیزات زیرساخت شماره ۱۴۰۲/۰۰۱۰ ف شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌منظور توسعه و به‌روزرسانی لیست تأمین‌کنندگان تجهیزات شبکه و زیرساخت (تأمین انواع سرور، روتر، سوئیچ و منابع ذخیره‎سازی) اقدام به برگزاری فراخوان عمومی می‌نماید. لذا از کلیه شرکت‌های فعال در این زمینه که دارای توانمندی تأمین تجهیزات و […]

 آگهی فراخوان شناسایی و ارزیابی تأمین‌کنندگان تجهیزات زیرساخت

شماره ۱۴۰۲/۰۰۱۰ ف

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌منظور توسعه و به‌روزرسانی لیست تأمین‌کنندگان تجهیزات شبکه و زیرساخت (تأمین انواع سرور، روتر، سوئیچ و منابع ذخیره‎سازی) اقدام به برگزاری فراخوان عمومی می‌نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های فعال در این زمینه که دارای توانمندی تأمین تجهیزات و سابقه حداقل یک قرارداد تأمین تجهیزات که شروع آن در سه سال گذشته محقق شده و مبلغ آن حداقل ۲ میلیون یورو و یا معادل ارزی-ریالی آن ‌باشد، دعوت می‌شود تا نسبت به دریافت اسناد و تحویل مدارک مرتبط اقدام نمایند.

 

زمان و نحوه خرید اسناد: داوطلبان شرکت در فراخوان جهت دریافت اسناد می‏توانند از ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۲ لغايت ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ به بخش ارزیابی پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول (www.tamin.mci.ir) مراجعه نمایند.

 

زمان و محل تحویل پاکات: اسناد فراخوان می‌بایست مهر و امضاءشده به‌صورت فیزیکی در پاکات سربسته و ممهور به مهر شركت و حداکثر تا ساعت ۱۷:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۲، به دبیرخانه مرکزی همراه اول (به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، پلاک ۹۰، برج همراه، طبقه همکف) تحویل شود.

 

همچنین در صورت وجود هرگونه سوال با ایمیل tamin@mci.ir یا شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۸۱ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.