۳۹۰۶ مناقصه – شرکت نساجی حجاب شهرکرد – تهیه، طبخ و توزیع غذای روزانه به تعداد (حدوداً) ۵۰۰ پرس

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای (نوبت اول) شرکت نساجی حجاب شهرکرد (سهامی خاص) در نظر دارد «تهیه، طبخ و توزیع غذای روزانه به تعداد (حدوداً) ۵۰۰ پرس» برای کارکنان خود (در محل کارخانه‌های واقع در شهرکرد و نجف‌آباد) را به مدت یک سال به پیمانکار واجدشرایط از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید. سپرده شرکت […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای (نوبت اول)

شرکت نساجی حجاب شهرکرد (سهامی خاص) در نظر دارد «تهیه، طبخ و توزیع غذای روزانه به تعداد (حدوداً) ۵۰۰ پرس» برای کارکنان خود (در محل کارخانه‌های واقع در شهرکرد و نجف‌آباد) را به مدت یک سال به پیمانکار واجدشرایط از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید.

  • سپرده شرکت در مناقصه: ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (به حروف: پنج میلیارد ریال) است که به‌صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز نقدی به شماره شبای ۳۰۰۱-۰۳۶۵-۶۰۰۱-۲۱۸۱-۹۰۰۲-۰۷۰۵IR نزد بانک سینا شعبه سعدی شهرکرد کد ۲۲۱ انجام می‌شود.
  • کارفرما در رد یا قبول هریک و یا کلیه پیشنهادات مختار است.
  • هزینه آگهی روزنامه و سایر هزینه‌های برگزاری بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.
  • هزینه خرید اسناد: مبلغ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

متقاضیان می‌توانند نسبت به دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۴۰۲ از طریق مراجعه به واحد مالی/دبیرخانه شرکت اقدام نمایند.

زمان و مکان گشایش پاکت‌ها: روز دوشنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر در محل دفتر مرکزی به‌صورت غیرحضوری

آدرس کارخانه: شهرکرد، کیلومتر ۷ جاده خوزستان، کارخانه واحد ۱، واحد مالی، تلفن: ۳۳۳۹۹۱۳۶ -۰۳۸

آدرس دفتر مرکزی (دبیرخانه): تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، پایین‌تر از خیابان شهید مطهری، کوچه الوند، پلاک ۹، تلفن: ۸۸۵۵۶۶۵۷-۰۲۱