طراحان صنعت بسته‌بندی حمایت می‌شوند

  مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از طراحان صنعت بسته‌بندی و کسانی که در این حوزه نیاز به حمایت مالی دارند حمایت می‌کنیم. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغر نورا…‌زاده اظهار کرد: همچنین صندوق کارآفرینی امید از افرادی که می‌خواهند آموزش‌های مناسب را در خارج از کشور در این حوزه کسب کنند حمایت می‌کند. […]

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از طراحان صنعت بسته‌بندی و کسانی که در این حوزه نیاز به حمایت مالی دارند حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغر نورا…‌زاده اظهار کرد: همچنین صندوق کارآفرینی امید از افرادی که می‌خواهند آموزش‌های مناسب را در خارج از کشور در این حوزه کسب کنند حمایت می‌کند.

وی با بیان این‌که رسیدن به سطح تولید جهانی نیازمند تعامل در صحنه‌های بین‌المللی است‌، تأکید ‌کرد: برای عرضه کالا در سطح جهانی باید کیفیت بسته‌بندی خود را ارتقا دهیم زیرا بخش مهمی از ارزش افزوده از عرضه مناسب کالا در بسته‌بندی‌های مناسب ایجاد می‌شود.

نورا…‌زاده گفت: ۳۵ درصد ارزش افزوده یک محصول از بخش طراحی، تحقیق ‌و توسعه حاصل می‌شود، ۲۵ درصد نیز به مرحله ساخت برمی‌گردد ضمن این‌که ۵۵ درصد بازاریابی از طریق بسته‌بندی مناسب حاصل می‌شود تا بتواند بازار خوبی را به دست آورد.

وی گفت‌: دانمارک به دلیل عرضه مناسب مخمر در تولید پنیر توانسته است بازار آمریکا را در دست بگیرد.

نورا…‌زاده افزود: توانمندی‌های تولیدی در ایران بسیار بالاست که با بسته‌بندی مناسب می‌توان کالاهای تولیدی را به بازارهای جهانی عرضه کرد.

وی گفت‌: ۳ برابر ایتالیا معادن سنگ قیمتی داریم اما سهم ایتالیا در بازار جهانی ۳۰ برابر ایران است، زیرا سنگ‌های ایران به‌طور عام به شکل فله‌ای صادر می‌شود که ضایعات زیادی در بر دارد.

 

نورا…‌زاده افزود: در صورتی که بتوانیم با بسته‌بندی مناسب این کالا را صادر کنیم می‌توانیم سهم خود را در جهان ارتقا دهیم.