۳۹۷۰ مناقصه – شرکت طرح و سامان امواج کیش – خرید و تحویل پایه و پنل بتنی

  آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شناسایی واحدهای تولیدی و تأمین‌کنندگان ذیصلاح شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا به‌منظور «خرید و تحویل پایه و پنل بتنی جهت اجرای دیوار پیرامونی محوطه کانتینری در پسکرانه مجتمع بندری خدماتی پارس» واقع در عسلویه نسبت به شناسایی واحدهای تولیدی و تأمین‌کنندگان ذیصلاح طی […]

 

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شناسایی واحدهای تولیدی و تأمین‌کنندگان ذیصلاح

شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا به‌منظور «خرید و تحویل پایه و پنل بتنی جهت اجرای دیوار پیرامونی محوطه کانتینری در پسکرانه مجتمع بندری خدماتی پارس» واقع در عسلویه نسبت به شناسایی واحدهای تولیدی و تأمین‌کنندگان ذیصلاح طی مناقصه‌عمومی یک مرحله­ای اقدام نماید. اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی تا تاریخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۲ جهت دریافت اسناد مناقصه در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، جنب بانک دی، شماره ۱۰۱، طبقه سوم مراجعه نمایند.

شرایط شرکت در مناقصه:

۱-    ارائه گواهی‌نامه استاندارد واحد تولیدی.

۲-    داشتن توانایی مالی و فنی و ماشین‌آلات متناسب با موضوع مناقصه و مدت‌زمان اجرای کار.

۳-    ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (ششصد میلیون ریال).

همراه داشتن معرفی‌نامه جهت دریافت اسناد الزامی است. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی متقاضیان می‌توانند با شماره­های تلفن ۸۸۸۳۱۰۰۸ و ۸۸۸۳۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند. ضمناً هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.