۳۹۷۰ مناقصه – شرکت معدن کار باختر – خدمات پیمانکاری تأمین و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین

آگهی مناقصه‌عمومی شرکت معدن کار باختر (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات پیمانکاری تأمین و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک جهت بارگیری، حمل مواد معدنی، باطله و …. و سرویس‌های کارکنان خود را در واحدهای باباعلی، گلالی، سورچه و شهرک در استان‌های همدان و کردستان از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکاران دارای صلاحیت […]

آگهی مناقصه‌عمومی

شرکت معدن کار باختر (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات پیمانکاری تأمین و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک جهت بارگیری، حمل مواد معدنی، باطله و …. و سرویس‌های کارکنان خود را در واحدهای باباعلی، گلالی، سورچه و شهرک در استان‌های همدان و کردستان از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکاران دارای صلاحیت واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران واجدشرایط دعوت به عمل می‌آید ضمن دریافت اسناد مناقصه از سایت شرکت به نشانی www.madankarbakhtar.ir پیشنهادهای خود را ظرف مدت ۱۴ روز کاری پس از درج این آگهی به:

۱ – دفتر همدان: انتهای خیابان مهدیه، کوچه توحید، بن‌بست کیانیان، دبیرخانه کمیسیون معاملات (خانم سپهر)

۲ – دفتر تهران: سعادت‌آباد، نرسیده به خروجی بزرگراه آیت ا… هاشمی رفسنجانی – شرق، خیابان ۲۶ (حق‌طلب غربی)، ساختمان صبا نور، طبقه همکف شرکت معدن کار باختر (خانم تاجیک) تحویل نمایند.

-زمان تحویل پیشنهادها: تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۲ می‌باشد.