۳۹۷۳ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام کارهای باقی‌مانده بحرانی

وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۲۵-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۷ صورت‌جلسه ‌شماره ۴۱/۹۶۷ مورخ ۲۷/۰۸/۱۴۰۲ هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت […]

وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد: ۲۵-۴۰۲- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۷ صورت‌جلسه ‌شماره ۴۱/۹۶۷ مورخ ۲۷/۰۸/۱۴۰۲ هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: انجام کارهای باقی‌مانده بحرانی در فاز ۱۱ علی‌الخصوص ترمیم دیوارها و جان‌پناه پرتگاهی و سایر عملیات موردنیاز در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۵۳ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. صندوق پستی ۱۹۹-۱۶۵۶۱ فکس ۷۶۲۷۳۴۲۲ تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۰۳
  • مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۷۷۸٫۹۲۳٫۳۷۳ ریال (سی‌صدمیلیارد و هفت‌صدوهفتادوهشت‌میلیون و نه‌صدوبیستسه‌هزار و سی‌صدوهفتادوسه ریال)، به‌صورت نقد.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۱۴٫۷۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (چهارده میلیارد و هفت‌صدوشانزده میلیون ریال).
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر، حداقل رتبه ۵ در رشته راه‌ و ترابری از سازمان برنامه‌وبودجه کشور (دارای ظرفیت کاری و ریالی آزاد).
  • در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ در پاکت “اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی” الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۲.
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۱/۱۱/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۱/۱۱/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون و پانصد هزار ریال) است.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.

 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس