۳۹۷۵ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق نکا – خرید ٤ عدد لوله محافظ

«آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شماره ۳۶/۱۴۰۲ » شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به خرید ٤ عدد لوله محافظ شفت و ٤ عدد گلدانی پمپ خانه آب دریا نیروگاه شهید سلیمی نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی و نقشه‌های کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقه‌مندان می‌توانند اسناد […]

«آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شماره ۳۶/۱۴۰۲ »

شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به خرید ٤ عدد لوله محافظ شفت و ٤ عدد گلدانی پمپ خانه آب دریا نیروگاه شهید سلیمی نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی و نقشه‌های کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقه‌مندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۲ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۰/۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR با شماره ۴۷ ۲۰۰۲۰۹۳۷۹۱۰۰۰۰ دریافت نموده و پس از تکمیل اسناد پاکت پیشنهادی را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۲ ضمن بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) صرفاً پاکت الف را به‌صورت فیزیکی به اداره تدارکات این شرکت ارسال نمایند. پیشنهادات واصله رأس ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ با توجه به شرایط مناقصه باز و قرائت خواهد شد. بدیهی است به پیشنهادهای فاقد بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد فاقد امضا مشروط، مخدوش و به پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- مدت‌زمان تحویل کالا: ٤ ماه از تاریخ پیش‌پرداخت مطابق ماده ۳ قرارداد.

۲-حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان آنان در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی کمیسیون مناقصه آزاد می‌باشد.

۳-سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه معادل ۸۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که بایستی به یکی از صورت‌های مشروحه ذیل همراه با اسناد مناقصه در پاکت الف به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم گردد

۳-۱-رسید بانکی واریز وجه مزبور به‌حساب این شرکت

۳-۲- ضمانتنامه بانکی به نفع شرکت مدیریت تولید برق نکا به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۳۶۷۸۷

٤- به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات به میزان ۱۰ مبلغ قرارداد پس از عقد قرارداد.

۶- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد مناقصه مندرج است.

جهت مشاهده آگهی و خلاصه اسناد به سایت‌های www.npgm.ir, www.tender.tpph.ir، پایگاه ملی مناقصات کشور و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و برای کسب موارد بازرگانی با شماره تلفن ۰۹۱۱۱٥٢٦٢٠٤ آقای اسدپور و کسب اطلاعات فنی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۵۵۷۰۲۹ آقای مهندس کلانتری تماس حاصل فرمایید.