۳۹۸۳ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – اجرای کارهای برق‌رسانی

“آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۱/۹۵۷ مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: موضوع: تجدید اول […]

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۱/۹۵۷ مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: تجدید اول اجرای کارهای برق‌رسانی به تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ شهرجدیدپردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۵۶ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۶۶٫
  • مدت پیمان: ۶ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۰۹۲٫۸۶۳٫۶۲۵ ریال (شصت‌وچهار میلیارد و نودودو میلیون و هشت‌صدوشصت‌وسه هزار و شش‌صدوبیست‌وپنج ریال)، به‌صورت نقد
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۲۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سه میلیارد و دویست‌وپنج ‌میلیون ریال ‌).
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی).
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه پاکت‌های (الف، ب وج) از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۲.
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱-۱۰-به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۲-۱۰-  به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴/۱۱/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون و پانصد هزار ریال) است.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است

 

 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس.