۳۹۸۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – عملیات مربوط به نگهداشت و تعمیرات مجتمع

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۴۷/۱۴۰۲/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع و مدت مناقصه: انجام عملیات مربوط […]

فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۴۷/۱۴۰۲/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: انجام عملیات مربوط به نگهداشت و تعمیرات مجتمع پتروشیمی اروند به مدت ۲۴ ماه خورشیدی.

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۲٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت فرم‌های ارزیابی و اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۲٫۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی از مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۲ لغایت ۰۲/۱۱/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.

۲٫۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت فرم‌های ارزیابی از طریق سامانه مندرج دربند ۲٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۲٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۲٫۴٫ مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۲٫۵٫ مناقصه‌گران می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده و به‌صورت فیزیکی و منطبق بر فرم‌های ارزیابی‌کیفی تحویل کمیسیون معاملات نمایند. به شرکت‌هایی که حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع‌رسانی جهت تحویل اسناد مناقصه و برنامه زمان‌بندی تحویل پاکات مناقصه (الف-ب و ج) اعلام می‌گردد.

۲٫۶٫ پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، درصورتی‌که پیشرفت فعالیت آن‌ها مساوی یا بیش از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصه رادارند و در غیر این صورت پاکت پیشنهادی آن‌ها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۲٫۷٫ شرکت‌هایی که دو دوره متوالی مجری یک قرارداد جاری مستمر در شرکت می‌باشند، در دوره سوم امکان حضور در مناقصه با همان موضوع یا موضوع مشابه را ندارد.

۲٫۸٫ کلیه اطلاع‌رسانی مناقصه از طریق سایت مناقصات شرکت پتروشیمی اروند و به‌صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج‌شده در سامانه مناقصات انجام می‌گردد. لذا مناقصه‌گران می‌بایست پوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۳- پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان

مطابق مندرجات جداول ارزیابی‌کیفی و حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی:۶۰ امتیاز می‌باشد.

۴- برآورد کلی مناقصه: در جلسه توجیهی به مناقصه‌گران اعلام می‌گردد.

۵ – میزان پیش‌پرداخت: در اسناد مناقصه و جلسه توجیهی اعلام می‌گردد.

۶ – تعدیل: دارد مطابق اسناد مناقصه

 ۷- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی‌کیفی: مناقصه‌گران می‌بایست پاکات خود را حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۲ به‌صورت حضوری به آدرس: استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۸- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۷-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.