۳۹۸۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید قطعات کمپرسور

 فراخوان تجدید مجدد مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۰۵/۱۴۰۲/۲۲ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی وفنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده  به یکی از […]

 فراخوان تجدید مجدد مناقصه

عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۰۵/۱۴۰۲/۲۲

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی وفنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده  به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان موردبررسی و در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز لازم، اسناد مناقصه به مناقصه‌گران ارائه       می‌گردد.

۱- موضوع و مدت مناقصه : خرید قطعات کمپرسور طبق درخواست شماره ۰۱۵۹۴۸۸ شرکت  پتروشیمی اروند به مدت ۸ماه شمسی.

۲- میزان برآورد کلی مناقصه: برآورد کلی مناقصه مبلغ س۶۰۰٫۰۰۰ یورو می‌باشد.

۲٫۱٫ پرداخت به‌صورت ریالی می‌باشد- تسعیر ارز در زمان تحویل کالا مطابق مفاد اسناد مناقصه صورت می‌پذیرد.

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه :

۳٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت‌نام و تکمیل و تایید ثبت نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۳٫۲٫ کلیه اطلاع رسانی ها ، بارگزاری اسناد ، ارسال دعوت نامه ها و غیره درخصوص مناقصه فوق الذکر از طریق پنل کاربری ثبت نام شده صورت می پذیرد و متقاضیان می بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند  و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه ، پیامک ها و اطلاع رسانی ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی درخصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی مناقصه ندارد.

۳٫۳٫ مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزایابی کیفی و اسناد مناقصه از مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۲ لغایت ۰۱/۱۱/۱۴۰۲ اعلام می گردد.

۳٫۴٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج در بند ۳٫۱ ، میتوانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۷-۰۶۱ ، در صورت عدم مانع و رادع قانونی ، نماینده خود را بصورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۳٫۳  به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۵. مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می باشند در غیر اینصورت پیشنهاد مالی آنها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می گردد.

۴- میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه پس از ارزیابی کیفی و در جلسه توجیهی اعلام می گردد.

۵- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان : ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ( موضوع خرید و فروش ) یا موضوع مشابه ،  ۲- پروانه بهره برداری مرتبط با موضوع مناقصه / دارا بودن کارت بازرگانی معتبر در زمینه مناقصه فوق ،۳-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت ، ۴- تکمیل فرم تعارض منافع در سربرگ مناقصه گر، ( توجه : لازم به ذکر است الزامات عنوان شده ، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گر می باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکر شده منجر به عدم بررسی اسناد میشود )

۵٫۱٫ مناقصه گران می بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده ( بند شماره ۶ ) تحویل نمایند و به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند مراتب اطلاع رسانی تاریخ جلسه توجیهی و تحویل پاکات مناقصه(الف-ب و ج) اعلام می گردد.

در ضمن این مناقصه ضریب تأثیر امتیاز فنی بازرگانی ندارد.

 ۶- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی کیفی : مناقصه گران میبایست پاکات ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۷/۱۱/۱۴۰۲ بصورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی ، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، سایت ۳ ، شرکت پتروشیمی اروند،کمیسیون معاملات تحویل و رسید دریافت نمایند.

۶٫۱٫ چنانچه مناقصه گری پاکات پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی  مندرج در بند ۶ ، تحویل نماید ،پاکات پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.

۷-پیش پرداخت : دارد ، ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی

۸-تعدیل : دارد ، مبلغ ارزی بر اساس مفاد اسناد مناقصه تسعیر ارز شده و بصورت ريالی پرداخت می گردد.

۸٫۱- به مبلغ پیش پرداخت تعدیل تعلق نمی گیرد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، میتوانند با شماره تلفن : ۵۲۱۲۶۶۷۷-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی  www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.