۳۹۹۰ مناقصه – مؤسسه سازندگی بعثت – اجرای کامل عملیات خاکی با ژئوگرید

آگهی مناقصه‌عمومی مرحله اول   نام و نشانی مناقصه‌گزار: مؤسسه سازندگی بعثت – کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، چهار راه بسیج، کوی شهید کامران ابکایی، ساختمان بعثت، پلاک ۲۰، تلفن: ۳۸۲۵۵۳۵۱- ۰۸۳ و دورنگار ۳۸۲۵۵۳۵۰-۰۸۳ موضوع مناقصه: انجام تمامی عملیات اجرایی باقی‌مانده سامانه انتقال آب کنجانچم که شامل: اجرای کامل عملیات خاکی با ژئوگرید به حجم […]

آگهی مناقصه‌عمومی مرحله اول

 

نام و نشانی مناقصه‌گزار: مؤسسه سازندگی بعثت کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، چهار راه بسیج، کوی شهید کامران ابکایی، ساختمان بعثت، پلاک ۲۰، تلفن: ۳۸۲۵۵۳۵۱- ۰۸۳ و دورنگار ۳۸۲۵۵۳۵۰-۰۸۳

موضوع مناقصه: انجام تمامی عملیات اجرایی باقی‌مانده سامانه انتقال آب کنجانچم که شامل: اجرای کامل عملیات خاکی با ژئوگرید به حجم تقریبی ۵,۱۰۰ مترمکعب در پروژه که شامل کندن، بارگیری، حمل و دپو مصالح در جبهات خاکریزی، کرت بندی مصالح در محل دپو، بارگیری و حمل آب، آبپاشی، اختلاط مصالح، بارگیری و مصالح تا جبهه کاری، ریختن، پخش مصالح، اجرای کامل ژئوگرید، و فیکس کردن، تسطیح و تراکم لایه‌های خاکریزی ژئوگرید به ضخامت ۲۰ سانتیمتر با تراکم ۱۰۰% و همچنین خاکبرداری، بارگیری، حمل مصالح حاصل از خاکبرداری، تهیه و اجرای ژئوبلوک، بتن پرکننده، حمل و تولید مصالح سنگدانه و اجرای فیلتر و زهکش، تهیه و حمل و اجرای لوله pvc، تهیه و اجرای دیمپل شیت، تهیه و اجرای ژئوتکستایل که براي بهره‌ برداري مطمئن و رضایت‌بخش طبق نقشه‌ها و مشخصات فنی و دستورکارهای مربوطه كليه موارد فوق می‌بایست طبق مشخصات فني پيوست، نقشه‌ها، دستوركارهاي ابلاغي از سوي كارفرما و استانداردهايي كه قبلاً به رؤیت و تائید پيمانكار رسيده است، انجام گيرد.

محل اجرای پروژه: کارگاه سامانه انتقال آب کنجانچم واقع در ایلام، شهرستان مهران، بخش صالح‌آباد- روستای ریکا، منطقه کولک، ساختگاه سامانه انتقال آب بین تونل‌های کنجانچم

مدت پیمان: شش (۶) ماه

تاریخ، مهلت، مبلغ و محل دریافت اسناد ارزیابی: واجدین شرایط می‌توانند ضمن واریز مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیون ریال) به‌حساب شماره ۵۱۵۴۸۷۸۱۱۹۰۰۹ بانک سپه شعبه مرکزی به‌نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) واحد اجرایی بعثت در ساعت‌های اداری از مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۲ لغایت مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۲ نسبت به خرید و دریافت اسناد، از دفتر قراردادهای این موسسه اقدام نمایند. اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده مناقصه گر با ارائه معرفی‌نامه معتبر شرکت با مهر و امضای مجاز و با قید موضوع مناقصه و فیش واریزی تحویل خواهد شد.

تاریخ، مهلت، مبلغ و محل تحویل اسناد ارزیابی: مناقصه‌گران پس از دریافت و مطالعه اسناد مناقصه، حداکثر تا آخر وقت اداری مورخ ۰۷/۱۱/۱۴۰۲ اسناد مربوطه را تکمیل و در پاکت لاک و مهرشده به نشانی مناقصه‌گزار تحویل و رسید دریافت نمایند.

میزان سپرده شرکت مناقصه: مبلغ ۷۵۰٫۷۶۴٫۹۳۹ ریال (به حروف: هفتصد و پنجاه میلیون و هفتصد و شصت و چهار هزار و نهصد و سی و نه ریال) و به‌صورت ضمانتنامه بانکی به‌نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) واحد اجرایی بعثت (بدون پیشوند و یا پسوند) و یا واریز وجه نقد به شماره‌حساب قیدشده فوق (به‌نام واحد اجرایی بعثت)

 اجرای حداقل یک کار مشابه جهت شرکت در مناقصه الزامی می‌باشد.

 هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.