۴۰۰۰ شماره با شما و برای شما

به نام خداوند لوح و قلم حقیقت ‌نگار وجود و عدم روزنامه مناقصه‌مزایده امروز ۴۰۰۰ شماره‌ای شد. ۱۹ سال از زمانی که تصمیم به چاپ روزنامه‌ای تخصصی گرفته شد، گذشته است. در گذشته مطبوعات در روزنامه خلاصه می‌شد و مردم برای باخبر شدن از وضعیت سیاسی و اجتماعی جامعه و اخبار مهمِ روز به مطالعه […]

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت ‌نگار وجود و عدم

روزنامه مناقصه‌مزایده امروز ۴۰۰۰ شماره‌ای شد. ۱۹ سال از زمانی که تصمیم به چاپ روزنامه‌ای تخصصی گرفته شد، گذشته است. در گذشته مطبوعات در روزنامه خلاصه می‌شد و مردم برای باخبر شدن از وضعیت سیاسی و اجتماعی جامعه و اخبار مهمِ روز به مطالعه روزنامه می‌پرداختند اما  این روزها دیگر تمام شهروندان خبرنگارند. به هر شکل روزنامه مناقصه‌مزایده درست در همان روزها به جرگه مطبوعات پیوست. روزنامه‌ای که کارش را در دفتری کوچک آغاز کرد تا بتواند صدای مردم و به‌خصوص بخش پیمانکاران و معامله‌گران باشد.

طی نزدیک به دو دهه‌ای که از آغاز به کار نشریه مناقصه‌مزایده گذشته، روزهای تلخ و شیرین بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم؛ روزهایی که هر کدام‌شان در ادامه راه‌مان تأثیرگذار بوده است.

در روزگاری هستیم که تولیدکنندگان در شرایط سختی قرار دارند و روزنامه‌ها به‌خصوص روزنامه‌های خصوصی و تخصصی شرایط سخت‌تری دارند، اما به لطف دعای خیر شما خوبان، روزنامه مناقصه‌مزایده توانسته به رسالت خویش ادامه دهد.

شایسته است در پایان از تمام عزیزانی که طی چاپ این ۴۰۰۰ شماره با روزنامه مناقصه‌مزایده همکاری داشتند، یادی کنیم که در هر بخش روزنامه تلاش کردند تا بتوانیم صدای شما عزیزان باشیم.

امیدواریم تا بتوانیم همچون سال‌های گذشته رضایت خاطر شما عزیزان خصوصاً بخش پیمانکاران، معامله‌گران، مناقصه‌گزاران و مزایده‌گران را جلب کنیم و صدای ایشان در عرصه جامعه باشیم.