۴۰۱۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – ساخت و اجرای پل عابر پیاده فلزی

شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۳۵-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۵۲/۹۷۸ مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل […]

شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد: ۳۵-۴۰۲- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۵۲/۹۷۸ مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: ساخت و اجرای پل عابر پیاده فلزی جهت اتصال بین فاز ۵ شمالی و جنوبی.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۶۹ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. صندوق پستی ۱۹۹-۱۶۵۶۱٫ فاکس ۷۶۲۷۳۴۲۲٫ تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۰۳-۷۲۵۳٫
  • مدت پیمان: ۴ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۵۳۵٫۱۱۴٫۷۸۸ ریال (بیست‌ویک میلیارد و پانصدوسی‌وپنج میلیون و یکصدوچهارده هزار و هفت‌صدوهشتادوهشت) ریال، به‌صورت نقد.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد و صد میلیون) ریال.
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر، حداقل رتبه ۵ در رشته راه ‌و ترابری صادره از سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی).
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۴۰۲.
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس