۴۰۲۲ مناقصه – شرکت آهن و فولاد ارفع – طراحي، تامين و اجراي سيستم هاي اعلان حريق

 فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۱۱۶۳۲۶ -۱۴۰۲ با موضوع  طراحي، تامين و اجراي سيستم هاي اعلان حريق كل سايت ارفع به همراه سايت سياه كوه (۲۰۰۰،۵۰۰۰) و اطفاء حريق سايت سياه كوه و موقعيت هاي اعلامي كارفرما   شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد نسبت به شناسایی و پیش‌ارزیابی پیمانکاران واجد صلاحیت جهت […]

 فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۱۱۶۳۲۶ -۱۴۰۲

با موضوع  طراحي، تامين و اجراي سيستم هاي اعلان حريق كل سايت ارفع به همراه سايت سياه كوه (۲۰۰۰،۵۰۰۰) و اطفاء حريق سايت سياه كوه و موقعيت هاي اعلامي كارفرما

 

شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد نسبت به شناسایی و پیش‌ارزیابی پیمانکاران واجد صلاحیت جهت دعوت به مناقصه انجام عملیات طراحی، تهیه، تأمین، ساخت، حمل، نصب، تست، راه‌اندازی سیستم‌‌های ایمنی حریق مشتمل برسیستم‌های اعلام حریق واطفاء حریق این مجموعه به‌صورت EPC اقدام نماید. بدینوسیله از پیمانکاران واجد شرایط دعوت می شود برای اخذ مدارک مربوط به ارزیابی کیفی از طریق لینک زیر اسناد مربوطه را دریافت نمایند:

http://yun.ir/eps-1402

 

شرح مختصری از مناقصه:

عبارت است از طراحی، خرید، حمل، نصب، راه‌اندازی سیستم‌ و تجهيزات اعلام واطفاء حریق‌دستی و اتوماتیک، گارانتی سیستم‌ها به مدت یک‌سال پس از اتمام كامل نصب و راه‌اندازی تجهيزات، ارائه آموزش‌های لازم جهت راهبری و سرویس و نگهداری سیستم‌ و تجهیزات، انجام سرویس و نگهداری دوره‌ای ماهيانه و اضطراری به مدت یک ‌سال پس از اتمام نصب و راه‌اندازی سيستم‌ ها و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله کل تجهیزات و خدمات و کلیه متعلقات مورد نیاز مربوط به آن.

تذکر ۱: پس از پایان مرحله ارزیابی شناسایی مناقصه گران، دعوتنامه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی شناسایی را احراز کرده باشند (حداقل ۶۵ امتیاز) ارسال خواهد شد.

تذکر ۲: ارائه گواهینامه های یاد شده الزامی بوده و مدارک متقاضیان فاقد این گواهینامه ها مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

تذکر ۳: ارائه مدارک و سوابق هیچ گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

تذکر ۴: اشتراک شرکت‌ها جهت شرکت در مناقصه (Joint Venture) در این مناقصه مجاز است.

مدت اجرای پروژه: ۱۲ ماه از تاریخ تحویل کارگاه

محل اجرای پروژه: استان یزد، شهرستان اردکان، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین، مجتمع صنعتی چادر ملو، شرکت آهن و فولاد ارفع.

مناقصه گران موظفند کلیه اسناد مناقصه پس از تکمیل را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، به صورت پاکت مهر و امضا شده به آدرس شرکت آهن و فولاد ارفع تحویل نمایند.

آدرس شرکت آهن وفولاد ارفع جهت تحویل پاکت:

دفتر تهران: تهران، خیابان ولی عصر، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک ۶۹، طبقه ۴، واحد ۱۶، دفتر مدیریت خرید انرژی، خدمات و امور قرارداد‌ها، کد پستی:۱۹۶۷۷۴۳۷۸۰

دفتر کارخانه: اردکان، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین، کد پستی:۸۹۵۵۱۶۵۸۱۵