۴۰۳۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – پیش‌فروش و فروش انشعاب

  آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی شماره ۶۴-۱۴۰۲  شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان «انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش‌فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب‌بها (خدمات درآمدی) در محدوده ناحیه سه شرکت […]

  آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی

شماره ۶۴-۱۴۰۲

 شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان «انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش‌فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب‌بها (خدمات درآمدی) در محدوده ناحیه سه شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران» به شماره ” ۲۰۰۲۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۶۵″ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پیشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

  1. مواعد زمانی:
  • تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۲
  • مهلت ارسال پیشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۸/۰۱/۱۴۰۳
  • زمان گشایش پاکات: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۳ در محل سالن كنفرانس دستگاه مناقصه گزار.
  1. برآورد مبلغ مناقصه: معادل ۳۰٫۹۷۵٫۳۲۵٫۵۶۰ ریال (سی میلیارد و نهصد و هفتاد و پنج میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار و پانصد و شصت ریال) می‌باشد.
  2. مدت زمان اجرای کار: مدت اجرای کار از تاریخ ابلاغ صورتجلسه شروع به کار به مدت دوازده ماه شمسی می‌باشد.
  3. شرايط شرکت‌کنندگان:

الف) ارائه رونوشت مصدق اساسنامه و آگهي تأسیس و آخرین تغییرات در مورد دارندگان امضاي مجاز پیشنهاددهنده براي اسناد مالي و تعهدآور.

ب) ارائه مدارک تحصيلي هیأت مديره (حداقل يک نفر از اعضای هيأت مديره با تحصيلات ليسانس و بالاتر).

پ) ارائه گواهی تائید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا مستندات ثبت نام جهت تمدید.

ج) گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

د) دارای سابقه اجرای حداقل ۳ فقره قرارداد خدمات درآمدی و يا خدمات مشترکين در شرکت‌های آب و فاضلاب با حداقل سقف قرارداد ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال.

و) ارائه رضایت‌نامه از کارفرمایان قبلي در قراردادهای متناظر با بند ۵ (حداقل ۳ مورد) از دفاتر قراردادها و امور بازرگانی یا معاونت درآمد و امور مشترکين و يا مديران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب.

ه) ارائه حداقل ۲ سال مفاصا حساب مالياتي از ۷ سال گذشته یا ارائه مالیات بر درآمد قطعی واریز شده.

ی) آدرس و كروكي دفتر مركزي و تعداد كارمندان شاغل در شرکت.

تذکر مهم: برنده مناقصه می‌بایست دارای دفتر کار در شهر تهران باشد. بدیهی است حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ قرارداد می‌بایست مستندات موردنظر را ارائه نماید.

  1. مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ سپرده شركت در مناقصه ۱٫۲۱۹٫۲۵۹٫۷۶۷ ریال (یک میلیارد و دویست و نوزده میلیون و دویست و پنجاه و نه هزار و هفتصد و شصت و هفت ریال) می‌باشد که می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه گردد.
  2. محل تامین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی).
  3. ساير شرايط: به پيشنهادهاي فاقد امضا، مشروط و مخدوش و پيشنهاداتي كه پس از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقأ ترتيب اثر داده نخواهد شد. هزينه خريد اسناد مناقصه قابل‌برگشت نمی‌باشد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
  4. نشاني سایت‌های اينترنتي: شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور http://www.nww.ir و ملي مناقصات http://iets.mporg. ir و آبفاي منطقه يك t1ww.tpwww.co.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir مي باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه گر موجود است. مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱