۴۰۵۰ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – تأمین متریال، تعمیر و بازسازی کوره مبدل

 اصلاحیه آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۰۶/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد […]

 اصلاحیه آگهی فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۰۶/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان موردبررسی و در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز لازم، اسناد مناقصه به مناقصه‌گران ارائه می‌گردد.

۱- موضوع و مدت مناقصه: تأمین متریال، تعمیر و بازسازی کوره مبدل زباله سوز ۴۲H-16002، ۴۲E-16002 شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۶ ماه خورشیدی

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی‌کیفی:

  1. ۱. متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی اقدام نمایند.

۲٫۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۳ لغایت ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ اعلام می‌گردد. در صورت قطعی سامانه کمیسیون معاملات، متقاضیان می بایست حداکثر تا تاریخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد مزایده به آدرس ایمیل های m.arvandpvc@gmail.comb.arvandpvc@gmail.com ارسال نمایند. به تقاضاهای بعد از تاریخ فوق ترتیب اثری داده نخواهد شد.

  1. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از طریق سامانه مندرج دربند ۲٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۰۶۱۵۲۱۲۶۴۷۶، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۲٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد ارزیابی‌کیفی را دریافت نمایند.

۲٫۴٫ مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۲٫۵٫ مناقصه‌گران می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده و به‌صورت فیزیکی و منطبق بر فرم های ارزیابی کیفی تحویل کمیسیون معاملات نمایند. به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع رسانی جهت تحویل اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات مناقصه (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی اعلام می گردد.

۲٫۶٫ پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، در صورتی که پیشرفت فعالیت آنها مساوی یا بیش از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصه را دارند و در غیر این صورت پاکت پیشنهادی آنها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۲٫۷٫ کلیه اطلاع رسانی از طریق سایت مناقصات کمیسیون معاملات شرکت پتروشیمی اروند و به صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج شده در سامانه مناقصات انجام می گردد. لذا مناقصه گران می بایست پوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۳- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان: اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲-گواهی تعیین صلاحیت از ادارات مربوطه

۳-گواهی نامه معتبر صلاحیت ایمنی و پیمانکاری پیمانکاران ۴-حد اقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی:۶۰ امتیاز

۴- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی: مناقصه گران میبایست پاکت ارزیابی خود را حداکثر تا ساعت ۱۷:۰۰ مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ بصورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند. در صورت قطعی سامانه کمیسیون معاملات لطفا اسکن اصل مدارک ارزیابی‌کیفی خود را بر روی ۱ حلقه CD حداکثر تا تاریخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ تحویل کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند نمایید

 

۵- میزان پیش‌پرداخت: ۲۵ درصد در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی

۶- تعدیل: ندارد

۷- برآورد مناقصه: ۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۸- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵ درصد برآورد نهایی-مبلغ در جلسه توجیهی اعلام می‌گردد

۹- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.