۴۰۵۰ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – تأمین و خرید متریال و اجرای لوله کشی

اصلاحیه آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۰۴/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد […]

اصلاحیه آگهی فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۰۴/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان موردبررسی و در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز لازم، اسناد مناقصه به مناقصه‌گران ارائه می‌گردد.

۱- موضوع و مدت مناقصه: تأمین و خرید متریال و اجرای لوله کشی از جنس کربن استیل با لاینر داخلی از جنس PTFE واقع در کارخانه EDC/VCM شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۹ ماه خورشیدی

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی کیفی:

  1. ۱. متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

۲٫۲٫ مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۳ لغایت ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ اعلام می‌گردد. در صورت قطعی سامانه کمیسیون معاملات، متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد مزایده به آدرس ایمیل‌های m.arvandpvc@gmail.comb.arvandpvc@gmail.com ارسال نمایند. به تقاضاهای بعد از تاریخ فوق ترتیب اثری داده نخواهد شد.

  1. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از طریق سامانه مندرج دربند ۲٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۲٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد ارزیابی کیفی را دریافت نمایند.

۲٫۴٫ مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۲٫۵٫ مناقصه‌گران می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده و به‌صورت فیزیکی و منطبق بر فرم‌های ارزیابی کیفی تحویل کمیسیون معاملات نمایند. به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع رسانی جهت تحویل اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات مناقصه (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی اعلام می گردد.

۲٫۶٫ پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، درصورتی‌که پیشرفت فعالیت آن‌ها مساوی یا بیش از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصه رادارند و در غیر این صورت پاکت پیشنهادی آن‌ها در مناقصه بازگشایی نخواهد شد.

۲٫۷٫ کلیه اطلاع‌رسانی از طریق سایت مناقصات کمیسیون معاملات شرکت پتروشیمی اروند و به‌صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج‌شده در سامانه مناقصات انجام می‌گردد. لذا مناقصه‌گران می‌بایست پوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۳- پیش نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان: اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲-گواهی تعیین صلاحیت از ادارات مربوطه

۳-گواهی‌نامه معتبر صلاحیت ایمنی و پیمانکاری پیمانکاران ۴-حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی:۶۰ امتیاز

۴- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی: مناقصه‌گران می‌بایست پاکت ارزیابی خود را حداکثر تا ساعت ۱۷:۰۰ مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ به‌صورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند. در صورت قطعی سامانه کمیسیون معاملات لطفا اسکن اصل مدارک ارزیابی کیفی خود را بر روی ۱ حلقه CD حداکثر تا تاریخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ تحویل کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند نمایید

 

۵- میزان پیش‌پرداخت: ۲۵ درصد در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی

۶- تعدیل: ندارد

۷- برآورد تقریبی مناقصه: ۴۳۰٫۰۰۰ یورو + ۵۵٫۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال- (برآورد نهایی در جلسه توجیهی اعلام می‌گردد)

۸- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵ درصد برآورد نهایی-مبلغ در جلسه توجیهی اعلام می‌گردد

۹- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.