۴۰۵۱ مناقصه – موسسه عمران ساحل – خرید ۲٫۲۰۰ متر نردبان کابل GRP به عرض

آگهی مناقصه‌عمومی موسسه عمران ساحل در نظر دارد خرید ۲٫۲۰۰ متر نردبان کابل GRP به عرض ۱۰-۲۰-۳۰-۶۰-۹۰ به همراه اتصالات و متعلقات، مربوط به پروژه تصفیه تکمیلی و شیرین سازی پساب شهر بندرعباس را از طریق مناقصه‌عمومی واگذار نماید. لذا از داوطلبان حائز شرایط شرکت در مناقصه دعوت می‌شود از مورخ ۰۳/۰۲/۱۴۰۳ تا مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ […]

آگهی مناقصه‌عمومی

موسسه عمران ساحل در نظر دارد خرید ۲٫۲۰۰ متر نردبان کابل GRP به عرض

۱۰-۲۰-۳۰-۶۰-۹۰ به همراه اتصالات و متعلقات، مربوط به پروژه تصفیه تکمیلی و شیرین سازی پساب شهر بندرعباس را از طریق مناقصه‌عمومی واگذار نماید.

لذا از داوطلبان حائز شرایط شرکت در مناقصه دعوت می‌شود از مورخ ۰۳/۰۲/۱۴۰۳ تا مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ برای دریافت اسناد و مدارک اولیه مناقصه نسبت به ارسال درخواست شرکت در مناقصه به آدرس ایمیل (Tollabi.ET@gmail.com) اقدام نمایند. اسناد مناقصه پس از تائید به‌صورت الکترونیکی ارسال می‌گردد.

شرکت‌کنندگان در مناقصه جهت دریافت هرگونه اطلاعات می‌توانند با شماره تلفن ۳٨٥٤۲۸۳۳-۰۲۱ و ۰۹۱۲۷۳۳۷۲۴۹ (آقای مهندس طلابی) تماس حاصل فرمایند.

نشانی: تهران، بزرگراه تهرانپارس، اتوبان شهید دوران (اسبدوانی سابق)، میدان شهید مهتدی، جنب دفتر نیروی دریایی سپاه، موسسه عمران ساحل، طبقه دوم، واحد تأمین کالا (آقای مهندس طلابی)

ضمناً هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.