۴۰۵۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران – خدمات مربوط به نظافت و بهداشت

 فراخوان مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۱-۱۴۰۳  شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۳۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۰۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق […]

 فراخوان مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۱-۱۴۰۳

 شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۳۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۰۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- نام دستگاه مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-موضوع مناقصه: عبارتست از واگذاری کارهای مربوط به: ارائه خدمات مربوط به نظافت و بهداشت عرصه و اعیان‌های اداری و پشتیبانی شامل اطاق‌ها، راهروها، نماها و محوطه‌ها، سرویس‌دهی آبدارخانه و نگهداری فضای سبز در ساختمان‌های متعلق به شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران و انجام بخشی از کارها و خدمات موردنیاز پشتیبانی، مالی، فنی و اداری شرکت.

۳- مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان شركت در مناقصه براي دريافت و خرید اسناد اين مناقصه، حداکثر تا ساعت ۱۶:۱۵ مورخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۳ باید از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب جاري ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانك سامان شعبه شهرری واريز تا بتوانند اسناد را به‌صورت الکترونیکی دریافت نمایند.

۴-مبلغ برآورد اولیه مناقصه و محل اعتبار: به مبلغ ۳۸۷٫۹۶۸٫۱۹۰٫۵۶۴ ریال و از محل اعتبارات جاری.

۵- مدت اجراي كار: ۱۲ ماه شمسی.

۶- شرايط اختصاصي شركت در مناقصه:

۶-۱- اشخاص حقوقی حق شرکت در مناقصه رادارند.

۶-۲- ارائه گواهینامه شمول اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۶-۳- مرتبط بودن اساسنامه شرکت‌کننده با موضوع مناقصه.

۶-۴- داشتن گواهی صلاحیت ایمنی دارای اعتبار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی می‌باشد.

۶-۵- داشتن سابقه اجرایی حداقل ۲ کار مشابه با موضوع مناقصه در پنج سال گذشته.

۶-۶- ارائه ۲ رضایت‌نامه از کارفرمایان قبلی متناظر با سوابق بند ۵ (مدیرعامل و معاونین مربوطه و یا مدیر بازرگانی آن دستگاه) الزامی می‌باشد.

۷- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه‌: شرکت‌کنندگان در مناقصه بایستی مبلغ ۷٫۰۶۹٫۶۸۱٫۹۰۶ ریال (هفت میلیارد و شصت و نه میلیون و ششصد و هشتاد و یک هزار و نهصد و شش ریال) را به‌عنوان سپرده شرکت در فرایند ارجاع کار از طرق ذیل تهیه و در پاکت لاک و مهرشده (الف) قرار دهند:

۷-۱- ضمانتنامه بانكي به ميزان مبلغ مذكور به مدت اعتباري حداقل سه (۳) ماه و قابل تمديد از تاریخ خرید اسناد مناقصه، صادره از يكي از بانک‌های دولتي يا خصوصي كشور (داراي مجوز لازم از بانک مركزي جمهوري اسلامي ايران) به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۷-۲-رسید پرداخت به ميزان مبلغ مذكور به‌عنوان سپرده نقداً به‌حساب جاري شماره ۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰ و شماره شبا ۰۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰IR نزد بانك ملی شعبه بلوار شهرری به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران.

۷-۳- چک‌بانکی تضمینی به ميزان مبلغ مذكور صادره از يكي از بانک‌های دولتي يا خصوصي كشور داراي مجوز لازم از بانك جمهوري اسلامي ايران به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۷-۴- گواهی خالص مطالبات قطعی تأییدشده قراردادهای مناقصه گر از سوی امور مالی کارفرما.

تبصره: هرگونه تضمين ديگري كه به‌غیراز روش‌های فوق به‌عنوان سپرده شركت در مناقصه ارائه گردد، باعث حذف شرکت‌کننده مربوطه خواهد شد و به پيشنهادهاي فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از ميزان قیدشده، چک شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۸-مهلت و محل تحويل پيشنهادها: پیشنهاددهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت ۱۵:۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۳ در سامانه ستاد الکترونیک دولت ارائه و بارگذاری (به‌صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت الف را به‌صورت فیزیک تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران نمایند.

۹- تاریخ گشايش پاكت‌هاي ارزیابی‌کیفی: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۳

۱۰- محل و زمان گشايش پاكت‌هاي (الف، ب، ج): دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۲/۱۴۰۳

۱۱- هزینه درج آگهی به عهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۲- نشاني سایت‌ها: -سایت ستاد الکترونیکی دولت: setadiran.ir.www – سايت ملي مناقصات:http://iets.mporg.ir – سايت آب و فاضلاب مهندسي كشور www.nww.ir– سايت آب و فاضلاب منطقه ۶ t6ww.tpww. ir.www

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه گر» موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱