۴۰۵۷ مزایده – شرکت کاوند نهان زمین – پنج هزار تن آهن اسفنجی

شرکت کاوند نهان زمین در نظر دارد «پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره تونلی و پنج هزار تن بریکت سرد» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس: کرمان، جاده کرمان -به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور، از طریق مزایده به فروش برساند. بدینوسیله […]

شرکت کاوند نهان زمین در نظر دارد «پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره تونلی و پنج هزار تن بریکت سرد» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس: کرمان، جاده کرمان -به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور، از طریق مزایده به فروش برساند.

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان واجد شرایط می‌رساند براي دریافت، تکمیل و استرداد اسناد مزایده از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت کاري روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی www.zaminco.com (بخش اخبار) مراجعه نموده و یا براي کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۲۶۳۷۰۱۰۰ – ۰۲۱ داخلی ۳۰۰ با دبیرخانه شرکت کاوند نهان زمین تماس حاصل نمایند.

*لازم به ذکر است شرکت کاوند نهان زمین در رد یا قبول هریک از پیشنهادات شرکت‌کنندگان در مزایده مختار خواهد بود و شرکت در مزایده هیچ حقی براي شرکت‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد.

*ضمناً هزینه درج آگهی بر عهده برنده مزایده است.

معاونت بازرگانی شرکت کاوند نهان زمین