۴۰۵۸ مناقصه – شركت پتروشيمي شازند – تأمین نیروی متخصص تعمیرات اساسی

 آگهي مناقصه‌عمومی شماره ۱۰۸-۴۰۳ موضوع: تأمین نیروی متخصص تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳ شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد، پیمان فوق‌الذکر را به شرح مندرج دربند (الف) از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و طبق شرایط خصوصی و الزامات تعیین‌شده به شرکت واجدشرایط واگذار نمايد. لذا از كليه شرکت‌های معتبر و دارای تخصص و تجربه مفید […]

 آگهي مناقصه‌عمومی شماره ۱۰۸-۴۰۳

موضوع: تأمین نیروی متخصص تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳

شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد، پیمان فوق‌الذکر را به شرح مندرج دربند (الف) از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و طبق شرایط خصوصی و الزامات تعیین‌شده به شرکت واجدشرایط واگذار نمايد. لذا از كليه شرکت‌های معتبر و دارای تخصص و تجربه مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، دعوت می‌گردد از مورخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۳ تا مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۳(به غیر از روزهای تعطیل)، ضمن معرفی نماینده مطلع و آگاه و با همراه داشتن کلیه مدارک موردنیاز دربند (ب) جهت تحویل مدارک و تکمیل فرم تقاضا به نشانی اراک، کیلومتر ۲۲ جاده بروجرد، مجتمع پتروشیمی شازند، دفتر امور پیمان‌ها و برآورد مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۵-۳۲۶۳۳۱۶۶-۰۸۶ امور پیمان‌ها و برآورد تماس حاصل نمایند.

الف) شرح کار:

تأمین نیروهای متخصص موردنیاز شرکت پتروشیمی شازند صرفاً در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳

ب) مدارک موردنیاز:

۱-تصاویر اساسنامه، آگهی تأسیس و ثبت شرکت و آخرین تصمیمات و تغییرات مندرج در روزنامه رسمی شامل تغییرات مدیریتی، آدرس شرکت، نام شرکت و … .

۲- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاری از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی.

۳- تصویر شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) صاحبان امضای مجاز شرکت و شماره موبایل آن‌ها.

۴-تصویر گواهی‌نامه ثبت‌نام مودیان مالیاتی (کد اقتصادی) و شناسه ملی، نشانی و کد پستی و شماره تلفن / فاکس.

۵-ارائه گردش مالی شرکت، مفاصا حساب قراردادهای انجام‌شده، گواهی ارزش‌افزوده، کپی ضمانتنامه های اخذشده طی یک سال گذشته.

۶- فهرست سوابق کارهای انجام‌شده یا در حال انجام و یا مشابه موضوع مناقصه با ارائه گواهی و رضایت‌نامه از کارفرمایان قبلی

۷- سایر مدارک و گواهی‌های معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه که در ارزیابی توانمندی و تأیید صلاحیت متقاضی مؤثر باشد.

۸- ارائه لیست نفرات و چارت آن‌ها به همراه تخصص و سابقه کار و سایر مشخصات.

توجه: در صورت نقص و عدم تکمیل مدارک مذکور ارزیابی متقاضیان قابل‌بررسی نخواهد بود. همچنین ارائه مدارک و عدم‌تأیید صلاحیت، هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و به اسناد و مدارکی که جهت شرکت در مناقصه بعد از مدت مقرر در آگهی ارائه گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • کلیه مدارک خواسته‌شده دربند ب باید به‌صورت فایل الکترونیکی (CD) و ردیف ۱ کپی برابر اصل و به‌صورت کاغذی ارائه گردد.

 ب) سایر شرایط مناقصه:

۱- واگذاری اسناد مناقصه پس از ارائه مدارک مندرج دربند ب در مقابل واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۵۷۶۳۷۸۰۰۰۰ بانک ملی به‌نام شرکت پتروشیمی شازند تحویل شرکت‌کنندگان خواهد شد. (جهت دریافت شناسه پرداخت با شماره تلفن‌های ۹۵-۳۲۶۳۳۱۸۰- ۰۸۶ واحد مالی تماس حاصل نمایید) یادآور می‌شود مبلغ مذکور در صورت عدم‌تأیید پیمانکار مسترد نخواهد شد.

۲- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵% مبلغ کل پیشنهادی قابل واریز به‌صورت نقدی به‌حساب صدر الا شاره و یا ارائه چک تضمینی بانکی و یا ضمانتنامه بانکی ثبت‌شده در سامانه پیام‌رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی (سپام) با اعتبار سه ماه به‌نام شرکت پتروشیمی شازند.

۳- پیمانکار باید دارای شخصیت حقوقی، توان فنی مناسب با برنامه‌ریزی و توانایی مالی لازم جهت ارائه ضمانتنامه های موردنیاز شرکت در مناقصه و یا عقد قرارداد را طبق مقررات و ضوابط این شرکت داشته باشد.

روابط عمومي و امور بين الملل

شركت پتروشيمي شازند

۴- پرداخت هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.