۴۰۶۲ مناقصه – شرکت توسعه املاح و انرژی امداد – تأمین مصالح و تجهیزات

  شرکت توسعه املاح و انرژی امداد به نمایندگی از شرکت توسعه و تجهیز معادن امداد در نظر دارد به‌منظور انجام طراحی و مهندسی، تأمین مصالح و تجهیزات و انجام عملیات ساختمان و نصب باهدف استحصال املاح تبخیری از شورابه دریاچه نمک قم و احداث کارخانه تولید اکسید منیزیم و محصولات جانبی واقع در استان اصفهان،‌ […]

  شرکت توسعه املاح و انرژی امداد به نمایندگی از شرکت توسعه و تجهیز معادن امداد در نظر دارد به‌منظور انجام طراحی و مهندسی، تأمین مصالح و تجهیزات و انجام عملیات ساختمان و نصب باهدف استحصال املاح تبخیری از شورابه دریاچه نمک قم و احداث کارخانه تولید اکسید منیزیم و محصولات جانبی واقع در استان اصفهان،‌ شهرستان آران و بیدگل همراه با ارزیابی‌کیفی، نسبت به شناسایی و انتخاب شرکتهای فعال و توانمند و واجدشرایط با سابقه کاری مفید و مرتبط در موضوع فوق اقدام نماید.

۱- شرایط شرکت در مناقصه: ترکیب تخصص‌ها و مشارکت‌های حقوقی مجاز برای شرکت در این مناقصه، به شرح یکی از الگوهای زیر می‌باشد:

۱-۱- گروه مشارکت مرکب از پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پایه یک طرح و ساخت و شرکت صاحب فناوری (Technologist) خارجی دارای صلاحیت و با سابقه مرتبط.

۲-۱- گروه مشارکت مرکب از شرکت‌ مهندسین مشاور دارای گواهینامه صلاحیت پایه یک رشته کانه‌آرایی و فرآوری و شرکت/ شرکت‌های پیمانکاری دارای حداقل رتبه دو در رشته تأسیسات و تجهیزات و یکی از رشته‌های ساختمان و ابنیه یا آب و همچنین شرکت صاحب فناوری (Technologist) خارجی دارای صلاحیت و با سابقه مرتبط.

۳-۱- گروه مشارکت مرکب از شرکت‌‌های دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه یک رشته تأسیسات و تجهیزات و همچنین حداقل رتبه ۲ در یکی از رشته‌های ساختمان و ابنیه یا آب با مشارکت شرکت مهندسین مشاور دارای حداقل رتبه دو رشته کانه‌آرایی و فرآوری و شرکت صاحب فناوری (Technologist) خارجی دارای صلاحیت و با سابقه مرتبط.

توضیح: در هر یک از الگوهای مشارکت فوق، حضور شرکت صاحب فناوری (Technologist) خارجی دارای صلاحیت و با سابقه مرتبط و مورد تأیید کارفرما مطابق با شرایط درج شده در اسناد مناقصه، الزامی است.

۲- مهلت دریافت اسناد مناقصه: پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۳

توضیح: دریافت اسناد به‌صورت الکترونیکی نیز امکان‌پذیر است.

۳- مهلت تحویل اسناد مناقصه: پیشنهاددهندگان پس از دریافت و مطالعه اسناد، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ مهلت‌دارند تا اسناد مربوطه را تکمیل و در پاکت مهرشده به دبیرخانه شرکت توسعه املاح و انرژی امداد ارسال نمایند.

۴- تاریخ گشایش پاکات: روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۳

۵- محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه: تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، روبروی پارک صبا، خیابان شهید یزدان پناه، پلاک ۱، طبقه ۲، دبیرخانه شرکت توسعه املاح و انرژی امداد.

۶- تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ پنجاه میلیارد (۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۵۰ ريال) به‌صورت الف- ضمانتنامه معتبر بانکی از یکی از بانک‌های عامل یا ب- چک رمزدار بانکی یا ج- واریز وجه نقد به شماره‌حساب ۱-۳۲۶۷۶۲۳-۸۱۶-۱۱۵ نزد بانک سینا شعبه بلوار کشاورز به‌نام ذینفع (شرکت توسعه و تجهیز معادن امداد) می‌باشد.

۷- کلیه هزینه‌های برگزاری مناقصه، بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

۸ شرکت در قبول و رد پیشنهاد مختار است. وصول اسناد و مدارک تکمیل‌شده هیچ‌گونه تعهدی به لحاظ انتخاب پیشنهاددهندگان برای شرکت توسعه املاح و انرژی امداد ایجاد نخواهد کرد.

۹- هزینه خرید اسناد مناقصه مبلغ پنجاه میلیون (۰۰۰,۰۰۰,۵۰ ریال) می‌باشد که پیشنهاددهندگان می‌بایست با واریز این مبلغ به شماره‌حساب ۱۱۵-۸۱۶-۹۹۹۹۱۲۰-۱ نزد بانک سینا شعبه بلوار کشاورز به‌نام شرکت توسعه املاح و انرژی امداد واریز و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

توضیح: وقت اداری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ بوده و پیشنهاددهندگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۸۸۱۴۷۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.