۴۰۶۳ مزایده – شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – فروش بخشی از اجناس اسقاطی

تهران شهر حساس به آب آگهي مزایده‌عمومی به شماره ۱/۴۰۳ شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مزایده‌عمومی با موضوع فروش بخشی از اجناس اسقاطی، مستعمل و ضایعاتی با وضعیت موجود در انبارهای شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران، را به شماره ۱۰۰۳۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۰۱ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

تهران شهر حساس به آب

آگهي مزایده‌عمومی به شماره ۱/۴۰۳

شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مزایده‌عمومی با موضوع فروش بخشی از اجناس اسقاطی، مستعمل و ضایعاتی با وضعیت موجود در انبارهای شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران، را به شماره ۱۰۰۳۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۰۱ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مزایده‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

۱-مهلت دريافت اسناد مزایده: متقاضيان جهت دريافت اسناد مزایده مي­توانند از روز چهار­شنبه مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۳ از طـــریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲- مهلت بازدید از اقلام مزایده: از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه مورخ ۰۱/۰۳/۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح لغایت ۱۴:۰۰ در روزهای اداری.

۳- مبلغ و نوع سپرده شركت در مزایده: پیشنهاددهنده مكلف است مبلغ ۵% (پنج درصد) مبلغ پیشنهادی خود را به‌عنوان سپــرده شــرکت در مــزایـده به‌صورت چک‌بانکی تضــميني، ضمــــانتنامه بانــكـي، واريز نقــدي به‌حساب شمـاره ۸۸۴-۴۰-۴۰۴۱۰۹-۳ نزد بانك سامان شعبه کوی نصر به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران، تهیه و تصویر آن را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل آن را تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ به دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت تسلیم نماید.

۴- مهلت ارائه پيشنهاد: شرکت­کننده در مزایده می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد مزایده و پاکات (الف، ب، ج) را حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

۵- گشایش پاکت‌ها: پیشنهادات واصله شرکت‌کنندگان در مزایده با حضور اعضای کمیسیون مزایده و در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران (به نشانی تهران، بزرگراه جلال آل احمد ابتداي شهرآرا، نبش آرش مهر)، ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۳ از طریق سامانه ستاد گشایش خواهد شد.

۶- درفروش اقلام مورد مزایده وجه آن نقداً و به‌صورت یکجا دریافت و هرگونه کسور و عوارض قانونی متعلقه، جریمه تأخیر به عهده برنده يا برندگان مزايده مي­باشد.

۷- هزينه درج آگهي در روزنامه به عهده مزایده گزار می­باشد.

۸- هزينه دستمزد كارشناسان رسمي دادگستري در خصوص تعيين قيمت پايه كارشناسي مورد مزايده به عهده برنده مزايده­ می‌باشد.

شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

(سهامي خاص)