شاخص کل بورس تهران با ۶۵ واحد رشد رو برو شد

  بازار سهام دیروز شاهد معاملاتی متعادل همسو با بازارگردانی سهام بود بازاری که برای استقبال از عرضه‌های اولیه در روزهای آینده و در عین حال عبور از موعد تسویه اعتباری کارگزاری‌ها ترجیح می‌دهد که این روز‌ها نقد باشد. به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با […]

 

بازار سهام دیروز شاهد معاملاتی متعادل همسو با بازارگردانی سهام بود بازاری که برای استقبال از عرضه‌های اولیه در روزهای آینده و در عین حال عبور از موعد تسویه اعتباری کارگزاری‌ها ترجیح می‌دهد که این روز‌ها نقد باشد.

به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با ۶۵ واحد افزایش به رقم ۷۸ هزار و ۱۵۸ واحد رسید.

شاخص کل هموزن اما با افت ۸ واحدی عدد ۱۲ هزار و ۹۳۷ واحد را تجربه کرد.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۵۳۱ واحدی به عدد ۸۸ هزار و ۶۳۹ واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما درحالی با رشد ۲۶۱ واحدی عدد ۵۴ هزار و ۴۳۸ واحد را تجربه کرد که شاخص بازار دوم با ۱۱۴۲ واحد کاهش به عدد ۱۷۲ هزار و ۴۷۲ واحد دست یافت.

دیروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با کاهش ۶ واحدی به رقم ۸۲۰ واحد دست یافت.

بر اساس این گزارش معاملات سهام در نماد معاملاتی ۳ شرکت بانک ملت با ۸۸ واحد، بانک صادرات با ۶ واحد و ایران خودرو با ۶۰ واحد افزایش، بالا‌ترین تأثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

 

در مقابل معاملات سهام در نماد معاملاتی ۳ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با ۱۳۵ واحد، ملی صنایع مس ایران با ۴۷ واحد و مخابرات ایران با ۳۹ واحد کاهش، بیش‌ترین تأثیر منفی را بر برآورد این نماگر به دوش کشیدند.