۴۰۷۷ مناقصه – موسسه سماوات – تأمین، نصب، تست و تحویل تجهیزات شیلد الکترومغناطیس

فراخوان مناقصه‌عمومی شماره ۳۰۱/۰۳/۱۴۰۳ نوبت اول موسسه سماوات در نظر دارد جهت تأمین، نصب، تست و تحویل تجهیزات شیلد الکترومغناطیس به میزان اجرای ۲۹۰۰ مترمربع شیلد EMP، ۶ لنگه درب ضد حریق و ۲ مجموعه تابلو EMP در یکی از پروژه‌های خود از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید.  لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و […]

فراخوان مناقصه‌عمومی شماره ۳۰۱/۰۳/۱۴۰۳

نوبت اول

موسسه سماوات در نظر دارد جهت تأمین، نصب، تست و تحویل تجهیزات شیلد الکترومغناطیس به میزان اجرای ۲۹۰۰ مترمربع شیلد EMP، ۶ لنگه درب ضد حریق و ۲ مجموعه تابلو EMP در یکی از پروژه‌های خود از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید.

 لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات فوق‌الذکر دعوت می‌شود بر اساس موارد و شرایط مشروحه ذیل جهت همکاری با این مجموعه نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه با ارائه مستندات مربوطه اقدام نمایند.

شرایط مناقصه‌گران متقاضی: –داشتن شخصیت حقوقی و شناسه ملی و کد اقتصادی، داشتن توانایی مالی و امکانات و تجهیزات مناسب، داشتن تجربه کافی و سابقه کار مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، داشتن حسن سابقه و ارائه گواهی از کارفرمایان و خریداران قبلی در صورت لزوم، توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه و در صورت برنده شدن ارائه ضمانتنامه بانکی انجام تعهدات و همچنین ارائه گواهی سمتا و گواهی‌های مربوط تأمین‌کنندگان اعم از سازمان پدافند غیرعامل و….

مهلت دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی: از مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۳ الی ۰۹/۰۳/۱۴۰۳

مهلت عودت اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی: حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۳

روز گشایش اسناد مناقصه: روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳

هزینه خرید اسناد: مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نیز بابت هر یک از اسناد مناقصه به شماره‌حساب ۵۱۵۱۷۱۸۰۶۶۰۰۲ و شماره شبا IR090150000005151718066002 بانک سپه شعبه مرزداران به‌نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) واریز و رسید واریز وجه را تحویل مناقصه‌گزار نماید.

محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی: تهران، اتوبان حکیم غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، باغ فیض، خیابان خجسته پور (باهنر)، خیابان کاشفی نیک، نبش خیابان پائیزان، پلاک ۲، مدیریت حقوقی و امور قراردادها تلفن: ۸- ۴۴۹۶۰۲۸۰ داخلی ۴۵۳،۴۵۱

سایر توضیحات:

  • هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.
  • همراه داشتن معرفی‌نامه از طرف شرکت الزامی است.
  • مناقصه‌گزار در قبول یا رد کلیه پیشنهادات مختار است.