۴۰۷۸ مزایده – شرکت کاوند نهان زمین – ۴۲۵۰ تن زغال‌سنگ واقع در دپو مجتمع فولاد راور

شرکت کاوند نهان زمین در نظر دارد «۴۲۵۰ تن زغال‌سنگ واقع در دپو مجتمع فولاد راور» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس کرمان، جاده کرمان به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور از طریق مزایده به فروش برساند. بدینوسیله به اطلاع متقاضیان واجدشرایط می­رساند براي […]

شرکت کاوند نهان زمین در نظر دارد «۴۲۵۰ تن زغال‌سنگ واقع در دپو مجتمع فولاد راور» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس کرمان، جاده کرمان به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور از طریق مزایده به فروش برساند. بدینوسیله به اطلاع متقاضیان واجدشرایط می­رساند براي دریافت، تکمیل و استرداد اسناد مزایده از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت کاري روز یکشنبه مورخ ۲۰/ ۰۳/ ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی www.zaminco.com (بخش اخبار) مراجعه نموده و یا براي کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۲۶۳۷۰۱۰۰ – ۰۲۱ داخلی ۳۰۰ با دبیرخانه شرکت کاوند نهان زمین تماس حاصل نمایند.

شرکت‌کنندگان محترم امکان بازدید از محصول در دپو شرکت کاوند نهان زمین واقع در مجتمع فولاد راور رادارند.

لازم به ذکر است شرکت کاوند نهان زمین در رد یا قبول هریک از پیشنهادات شرکت‌کنندگان در مزایده مختار خواهد بود و شرکت در مزایده هیچ حقی براي شرکت‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد.

معاونت بازرگانی شرکت کاوند نهان زمین

ضمناً هزینه درج آگهی بر عهده برنده مزایده است.