معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا، پتروشیمی غدیر

معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا، پتروشیمی غدیر   بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. لذا جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر […]

معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا، پتروشیمی غدیر

 

بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. لذا جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا همچون هفته‌های گذشته در اولین روز هر هفته به معرفی یکی از شرکت‌های حاضر در بورس کالا می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

*پتروشیمی غدیر

شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۱ در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر و در زمینی به مساحت ۲٫۱۵ هکتار تأسیس و در دی‌ماه ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسیده است.

نام محصولات تولیدی آن وینیل کلراید مونومر(VCM) با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن و پلی ونیل کلراید (PVC) با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن در سال بوده که در ساخت انواع لوله‌ها، شیلنگ‌ها، عایق‌های الکتریکی، چهارچوب درب و پنجره، کابینت و صنایع خودرروسازی و… کاربرد دارد.

سهامداران

۱٫ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) ۹۰ درصد

۲٫ شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) ۱۰ درصد

استراتژی‌ها

دستیابی به ظرفیت اسمی و استمرار تولید

توسعه توان مالی و اقتصادی

توسعه بازار‌های داخلی و خارجی

مدیریت بهره‌وری جهت استفاده بهینه از منابع شرکت

توسعه و تقویت مدیریت منابع انسانی

توسعه فناوری و اطلاعات

اهداف کلان پتروشیمی غدیر:

تداوم عرضه

مدیریت هزینه‌ها

رفع تنگناهای تولید

ارتقای سیستم نگهداری و تعمیرات

ارتقای رضایتمندی مشتریان

ارتقای توانمندی فن آوری و اطلاعات