معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا، پتروشیمی قائد بصیر

معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا، پتروشیمی قائد بصیر   بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. لذا جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های […]

معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا، پتروشیمی قائد بصیر

 

بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. لذا جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا همچون هفته‌های گذشته در اولین روز هر هفته به معرفی یکی از شرکت‌های حاضر در بورس کالا می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

پتروشیمی قائد بصیر

شرکت پتروشیمی قائد بصیر به عنوان اولین تولیدکننده ABS و SAN در بخش خصوصی تحت لیسانس شرکت کمهو (KUMHO) کره در سال (۱۹۹۸) ۱۳۷۶ تأسیس گردیده و در سال ۱۳۸۲ شروع به تولید و عرضه محصولات به بازار نموده است.

محصولات این شرکت (SAN & ABS) تا کنون به کشورهای زیر صادر شده است:

آمریکای جنوبی، آفریقای جنوبی، ایتالیا، انگلستان، آلمان، اسپانیا، یونان، ترکیه، مصر، کره‌جنوبی، مالزی، پاکستان، چین و …

عمدتاً محصولات تولیدی شرکت به صورت کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی بر روی پالت‌های ۱۲۵۰ کیلوگرمی بسته‌بندی و به بازار ارایه می‌شود.

همچنین محصولات، قابل ارایه در جامبو بگ‌های ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرمی نیز می‌باشند.