عرضه چشمگیر محصولات کشاورزی در بورس کالا

عرضه چشمگیر محصولات کشاورزی در بورس کالا دیروز انواع محصولات کشاورزی در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران در بازار فیزیکی و در تالار محصولات کشاورزی دیروز ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ عدد تخم مرغ نطفه‌دار برای اولین بار از سوی نهاده‌های […]

عرضه چشمگیر محصولات کشاورزی در بورس کالا

دیروز انواع محصولات کشاورزی در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران در بازار فیزیکی و در تالار محصولات کشاورزی دیروز ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ عدد تخم مرغ نطفه‌دار برای اولین بار از سوی نهاده‌های دامی جاهد به قیمت هر عدد ۹ هزار ریال عرضه شد.

در این تالار همچنین ۲۳ هزار تن گندم خوراکی و دورم، ۵۳۰۰ تن شکر سفید و شکر خام به همراه ۲۰۰ تن انواع روغن عرضه شد. در این تالار همچنین در قالب طرح قیمت تضمینی ۳ هزار و ۲۷۸ تن ذرت به صورت فیزیکی و ۱۵ هزار و ۶۱۶ تن به صورت گواهی سپرده کالایی عرضه شد.

تالار فرعی بورس کالای ایران نیز طی این روز شاهد عرضه از جمله ۱۶ هزار قطعه جوجه یک روزه اجداد گوشتی، ۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه مادر گوشتی و ۱۰ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی بود.

در این تالار ۲۷۰ تن خوراک دام و ۳۶۵ تن خوراک طیور به همراه ۱۰ تن گوشت منجمد و ۳۷۶۲ تن رب گوجه عرضه شد. از دیگر کالاهای عرضه شده در این تالار می‌توان به عرضه ۲۱۰۰ تن ضایعات فلزی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در قالب انواع ریل و پیچ و صفحه اتصالی اشاره کرد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز میزبان عرضه ۱۵ هزار و ۸۴۰ تن انواع مواد پلیمری و ۴۰ هزار و ۹۵۰ تن انواع قیر بود.

براساس این گزارش ۲۲۰ تن سبدمیلگرد فولادی، ۵۰۰ تن شمش هزار پندی آلومینیم و همچنین ۲۷ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

 

علاوه براین، ۱۸ هزار تن آرد گندم، ۶ هزار و ۲۵۰ تن قیر و عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.