حضور ۳۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در بورس کالا

حضور ۳۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در بورس کالا تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز شاهد عرضه ۳۰ هزار و ۳۶۸ تن گندم، شکر، ذرت و روغن خام بود. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد عرضه دو هزار تن گندم دوروم، ۲۱ […]

حضور ۳۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز شاهد عرضه ۳۰ هزار و ۳۶۸ تن گندم، شکر، ذرت و روغن خام بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد عرضه دو هزار تن گندم دوروم، ۲۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام و ۱۰۰ تن روغن خام سویا بود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و ۱۴۰ تن مس مفتول، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد و ۲۰ هزار تن مس کم عیار، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن و ۲۴۵ تن میلگرد را تجربه کرد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه دو هزار و ۶۰۰ تن قیر، عایق رطوبتی و گوگرد بود.

 

براساس این گزارش، ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۸ هزار تن لوب‌کات، یک هزار و ۵۰۰ تن گوگرد، ۵۴ هزار و ۵۵۰ تن انواع قیر، یک‌هزار و ۷۰۰ تن سلاپس واکس، یک هزار و ۸۵۹ تن مواد شیمیایی و ۳ هزار و ۷۸۹ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.