عرضه ۱۰۱ هزار تن گندم خوراکی ۹ استان کشور در تالار محصولات کشاورزی

عرضه ۱۰۱ هزار تن گندم خوراکی ۹ استان کشور در تالار محصولات کشاورزی تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، دیروز میزبان عرضه ۱۰۱ هزار تن گندم خوراکی استان‌های فارس، کرمانشاه، گلستان، خوزستان، البرز، لرستان، آذربایجان‌شرقی و غربی و مرکزی بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، همچنین […]

عرضه ۱۰۱ هزار تن گندم خوراکی ۹ استان کشور در تالار محصولات کشاورزی

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، دیروز میزبان عرضه ۱۰۱ هزار تن گندم خوراکی استان‌های فارس، کرمانشاه، گلستان، خوزستان، البرز، لرستان، آذربایجان‌شرقی و غربی و مرکزی بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، همچنین دو هزار تن گندم دوروم، ۴ هزار تن شکر سفید و۲۰۰ تن انواع روغن نیز در این تالار عرضه شد.

علاوه براین، ۷ هزار و ۲۴۳ تن ذرت‌دانه‌ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و یک هزار و ۷۲۱ تن ذرت‌دانه‌ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی شاهد عرضه ۴۴ هزار و ۷۶۷ تن انواع مواد پلیمری بود.

در این روز ۳۹ هزار و ۲۰۰ تن قیر، ۴ هزار تن گوگرد و ۶ هزار تن وکیوم‌باتوم نیز در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.

علاوه براین، ۵۲ هزار و ۴۰۰ تن قیر، گوگرد، وکیوم‌باتوم، لوب‌کات و عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.

همچنین ۱۰ کیلوگرم شمش طلا و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹٫۸ آلومینیم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

 

علاوه براین، ۱۲۵ تن ضایعات فلزی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در بازار فرعی بورس کالا عرضه شد.