عرضه ۱۵ هزار تن فولاد در بورس کالا

عرضه ۱۵ هزار تن فولاد در بورس کالا تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دیروز میزبان عرضه ۱۵ هزار و ۴۴۰ تن انواع فولاد و مس و ۱۰ کیلو گرم شمش طلا بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، ۱۰ هزارتن تختال SM و ۳ هزار و ۴۰۰ […]

عرضه ۱۵ هزار تن فولاد در بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دیروز میزبان عرضه ۱۵ هزار و ۴۴۰ تن انواع فولاد و مس و ۱۰ کیلو گرم شمش طلا بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، ۱۰ هزارتن تختال SM و ۳ هزار و ۴۰۰ تن انواع ورق‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گروه فولاد، یک هزار تن مس کاتد و ۵۰۰ تن مس مفتول شرکت ملی صنایع مس ایران و ۴۰ تن مس مفتول شرکت گیل‌راد شمال در گروه مس، ۵۰۰ تن سیمان سفید کارخانه سفید بنوید و ۱۰ کیلوگرم شمش طلای شرکت زرمعدن اختران در این تالار عرضه شد.

این گزارش حاکی است، ۶۸ هزار و ۸۶ تن انواع مواد پلیمری، قیر و وکیوم‌باتوم در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.

تالار صادراتی بور س کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۹ هزار و ۹۵۰ تن انواع قیر و عایق رطوبتی بود.

براساس این گزارش ۲۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار تن گندم دوروم، ۲۷۰ تن عدس درشت، دو هزارتن شکر سفید و ۳۰۰ تن روغن در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد.

علاوه براین، ۸ هزار و ۳۵۰ تن ذرت دانه‌ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و ۳۲۰ تن ذرت دانه‌ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد.

 

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و ۵۴ تن ضایعات فلزی، ۵۷۶ تن رب گوجه‌فرنگی و نزدیک به دو تن بشکه خالی را تجربه کرد.