عرضه گندم، جو، شکر و روغن در بورس کالا

عرضه گندم، جو، شکر و روغن در بورس کالا تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز عرضه ۳۷‌هزار و ۸۳۲‌تن گندم، شکر، جو و روغن خام بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، ۳۳۲‌تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و همچنین ۳۱‌هزار‌تن […]

عرضه گندم، جو، شکر و روغن در بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز عرضه ۳۷‌هزار و ۸۳۲‌تن گندم، شکر، جو و روغن خام بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، ۳۳۲‌تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و همچنین ۳۱‌هزار‌تن گندم خوراکی، ۴‌هزار‌تن گندم دوروم، دو‌هزار و ۲۰۰‌تن شکر سفید، ۳۰۰‌تن روغن خام در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد.

براساس این گزارش، ۲۰‌هزار‌تن سبد میلگرد و تیرآهن، ۵‌هزار‌تن تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ و ۶‌هزار‌تن سبد میلگرد مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان و یک‌هزار و ۲۰۰‌تن شمش‌هزار پوندی آلومینیم شرکت ایرالکو در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

این گزارش حاکی است، ۷‌هزار و ۶۰‌تن انواع قیر و ۶۰۰‌تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۸۲‌هزار و ۹۹۴‌تن انواع قیر، وکیوم‌باتوم، مواد شیمیایی و آرگون بود.

 

همچنین یک‌هزار‌تن کنسانتره فسفات، ۳۲‌تن ضایعات فلزی، ۲۵‌تن روغن کارکرده و ۱۰‌تن گوشت منجمد در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه شد.