“آگهی تجدید فراخوان مناقصه” کد: ۰۸/۹۶-۲۰۰-ر یک مرحلهای – نوبت اول شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد […]
“آگهی تجدید فراخوان مناقصه”
کد: ۰۸/۹۶-۲۰۰-ر
یک مرحلهای – نوبت اول
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأتمدیره بهشماره ۲/۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۶نسبت به اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضای سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.
۱-موضوع: اجرای کامل «ساماندهی و تثبیت فضای سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس».
۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای.
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت:۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۰۱ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبتنام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبتنام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۲۷۳۱۳۱۳۱ تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی میباشد، را نیز انجام دهند.
۳-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۹۵ و۲۰۳٫
۴-مبلغ برآورد اولیه: معادل۹،۶۱۶،۳۲۸،۴۳۶ (نه میلیارد و شش صد و شانزده میلیون و سی صد و بیست و هشت هزار و چهار صد و سی و شش) ریال. (بهصورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر).
۵-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت درمناقصه): ۴۸۱،۰۰۰،۰۰۰ (چهار صد و هشتاد و یک میلیون) ریال.
۶-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: حداقل پایه ۵ در رشته ابنیه، که حداقل پنج ماه اعتبار داشته باشد.
۷- انتشار اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶٫
۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی میباشد.
۹-تحویل اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): تا ساعت۱۹:۰۰روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۳۹۶میباشد. (ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ همان روز (۲۹/۰۵/۱۳۹۶) به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد).
۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۱ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۱– هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، ۴۰۰،۰۰۰ (چهار صد هزار) ریال است.
۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۳-۴۰۳- ۲۰۰-ر نوبت : اول شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۰۶/۹۹۵ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجدشرایط دعوت میگردد جهت دریافت، […]
کد: ۲-۴۰۳- ۲۰۰-ر نوبت : اول شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۰۶/۹۹۵ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجدشرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: […]
شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۲-۴۰۳- ۲۰۰-ر نوبت : اول شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۰۶/۹۹۵ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجدشرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد […]
دیدگاه بسته شده است.