“آگهی تجدید فراخوان مناقصه” […]
“آگهی تجدید فراخوان مناقصه”
کد: ۰۸/۹۶-۲۰۰-ر
یک مرحلهای – نوبت دوم
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأتمدیره بهشماره ۲/۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۶نسبت به اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضای
سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه عمومی و انتخاب
پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.
۱-موضوع: اجرای کامل «ساماندهی و تثبیت فضای سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس».
۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای.
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت:۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۰۱ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی
پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی در
سامانه مذکور، اقدام به ثبتنام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبتنام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۲۷۳۱۳۱۳۱
تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای
الکترونیکی میباشد، را نیز انجام دهند.
۳-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین
شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۹۵ و۲۰۳٫
۴-مبلغ برآورد اولیه: معادل۹،۶۱۶،۳۲۸،۴۳۶ (نه میلیارد و شش صد و شانزده میلیون و سی صد و بیست و هشت هزار و چهار صد و سی و شش) ریال. (بهصورت
۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر).
۵-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت درمناقصه): ۴۸۱،۰۰۰،۰۰۰ (چهار صد و هشتاد و یک میلیون) ریال.
۶-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: حداقل پایه ۵ در رشته ابنیه، که حداقل پنج ماه اعتبار داشته باشد.
۷- انتشار اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶٫
۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹
قابل دسترسی میباشد.
۹-تحویل اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): تا ساعت۱۹:۰۰روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۳۹۶میباشد. (ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی
نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ همان روز (۲۹/۰۵/۱۳۹۶) به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد).
۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۱ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۱- هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، ۴۰۰،۰۰۰ (چهار صد هزار) ریال است.
۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام […]
“آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام ملی و نهضت […]
دیدگاه بسته شده است.