۲۲۰۳ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- فضای سبز

“آگهی تجدید فراخوان مناقصه”                                                                                                       […]

“آگهی تجدید فراخوان مناقصه”

                                                                                                            کد: ۰۸/۹۶-۲۰۰-ر

یک مرحله‌ای – نوبت دوم

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأت‌مدیره به‌شماره ۲/۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۶نسبت به اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضای

‌سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره‌ بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی و انتخاب

پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: اجرای کامل «ساماندهی و تثبیت فضای ‌سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره ‌بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس».

۲-نوع مناقصه: عمومی یک‌ مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت:۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۰۱ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی

پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم ‌عضویت قبلی در 

سامانه مذکور، اقدام به ثبت‌نام و اخذ کد‌ رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت‌نام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۲۷۳۱۳۱۳۱

تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت ‌دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای

الکترونیکی می‌باشد، را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین

شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۹۵ و۲۰۳٫

۴-مبلغ برآورد اولیه: معادل۹،۶۱۶،۳۲۸،۴۳۶ (نه ‌میلیارد و شش‌ صد و شانزده ‌میلیون ‌و سی ‌صد و بیست ‌و هشت‌ هزار و چهار صد و سی ‌و شش‌) ریال. (به‌صورت

۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر).

۵-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت درمناقصه): ۴۸۱،۰۰۰،۰۰۰ (چهار صد و هشتاد و یک ‌میلیون) ریال.

۶-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: حداقل پایه ۵ در رشته ابنیه، که حداقل پنج ‌ماه اعتبار داشته باشد.

۷- انتشار اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهار‌شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶٫

۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهار‌شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹

قابل دسترسی می‌باشد.

۹-تحویل اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): تا ساعت۱۹:۰۰روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۳۹۶می‌باشد. (ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی

نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ همان ‌روز (۲۹/۰۵/۱۳۹۶) به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد).

۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۱- هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، ۴۰۰،۰۰۰ (چهار صد هزار) ریال است.

۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس