۲۲۱۴ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- تامین نیروی انسانی

“آگهی فراخوان مناقصه”                        کد:۰۹/۹۶-۲۰۰-ر    یک مرحله ای – نوبت اول  شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأت‌ مدیره به‌شماره ۹/۶۵۴ مورخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۶نسبت به تأمین نیروی انسانی کارگزاری مسکن ‌مهر شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و […]

“آگهی فراخوان مناقصه”

                       کد:۰۹/۹۶-۲۰۰-ر   

یک مرحله ای – نوبت اول 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأت‌ مدیره به‌شماره ۹/۶۵۴ مورخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۶نسبت به تأمین نیروی انسانی کارگزاری مسکن ‌مهر شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک ‌مرحله‌ای و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: تأمین نیروی انسانی کارگزاری مسکن‌ مهر شهر جدید پردیس.

۲-نوع مناقصه: عمومی یک ‌مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت: ۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۰۶ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم ‌عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبت‌نام و اخذ کد ‌رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت‌نام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت‌ دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد، را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۹۵ و۲۰۳٫

۴-مبلغ برآورد اولیه: معادل۲۹،۷۰۰،۰۰۶،۸۰۴ (بیست‌ و نه‌ میلیارد و هفت ‌صد‌ میلیون ‌و شش ‌هزار و هشت ‌صد و چهار‌) ریال.

۵-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت در مناقصه): ۱،۴۸۶،۰۰۰،۰۰۰ (یک ‌میلیارد و چهارصد و هشتاد و شش‌ میلیون) ریال.

۶- مدت قرارداد: ۱۲ماه شمسی.

۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: دارابودن صلاحیت خدمات پشتیبانی و خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که حداقل۶ ماه اعتبار داشته باشد.

۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۰۵/۱۳۹۶ لغایت روز شنبه مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی می‌باشد.

۹-تحویل اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): تا ساعت۱۹:۰۰روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۶/۱۳۹۶می‌باشد. (ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ همان ‌روز (۱۹/۰۶/۱۳۹۶) به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد).

۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۱هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، ۴۵۰،۰۰۰ (چهار صد و پنجاه‌ هزار) ریال است.

۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد. 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس