۲۲۴۶ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – شرکت ورشکسته فرآورده های لبنی دوکا ساحل

آگهي تجدید مزايده اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به قائم مقامي قانونی از سوی شرکت ورشکسته  فرآورده‌های لبنی دوکا ساحل در نظر دارد نسبت به فروش اموال ورشکسته شامل شش دانگ عرصه و اعیان ملک به شماره پلاکهای ۳۰ فرعی، ۳۳ فرعی و ۳۴ فرعی از ۱۱۸ اصلی واقع در بخش ۲ محمود آباد و […]

آگهي تجدید مزايده

اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به قائم مقامي قانونی از سوی شرکت ورشکسته  فرآورده‌های لبنی دوکا ساحل در نظر دارد نسبت به فروش اموال ورشکسته شامل شش دانگ عرصه و اعیان ملک به شماره پلاکهای ۳۰ فرعی، ۳۳ فرعی و ۳۴ فرعی از ۱۱۸ اصلی واقع در بخش ۲ محمود آباد و اموال موجود درآن واقع در استان مازندران-شهرستان محمود آباد-بخش سرخرود محل ملک شرکت ورشکسته فرآورده‌های لبنی دوکا ساحل با مشخصات ذیل که براساس نظریه کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ۱۱۳٫۶۹۸٫۷۵۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده از طريق مزايده كتبي و با شرايط زير در روز یکشنبه ۱۴/۸/۹۶ ساعت ۱۰ صبح  در اداره تصفیه امور ورشکستگی به آدرس:تهران-خیابان سپهبد قرنی-خیابان سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه هفتم به فروش برساند:

الف : مشخصات اموال:   

۱-مشخصات ملک

الف:شش دانگ عرصه و اعیان ملک به شماره پلاک ۳۳ فرعی از ۱۱۸ اصلی مفروز و مجزی شده از یک فرعی از اصلی مذکور بخش ۲ حوزه ثبت ملک محمود آباد، واقع در استان مازندران-شهرستان محمود آباد-بخش سرخرود-خط دریای گلستان شرقی-بعد از ساختمان ۲۵ طبقه فروزان-قطعه ۳۳ به متراژ۳۴۰۰ متر مربع که اعیانی آن شامل سالنی به متراژ۳۲۰ مترمربع می‌باشد که به مبلغ ۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی گردید.

ب: شش دانگ عرصه و اعیان ملک به شماره پلاک ۳۴ فرعی از ۱۱۸ اصلی مفروز و مجزی شده از یک فرعی از اصلی مذکور بخش ۲ حوزه ثبت ملک محمود آباد، واقع در استان مازندران-شهرستان محمود آباد-بخش سرخرود-خط دریای گلستان شرقی-بعد از کارخانه سوسیس وکالباس نوژه -قطعه ۳۴ به متراژ۳۴۰۰ مترمربع می‌باشد که به مبلغ ۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی گردید.

ج: شش دانگ عرصه و اعیان ملک به شماره پلاک ۳۰ فرعی از ۱۱۸ اصلی مفروز و مجزی شده از یک فرعی از اصلی مذکور بخش ۲ حوزه ثبت ملک محمود آباد، واقع در استان مازندران-شهرستان محمود آباد-بخش سرخرود-خط دریای گلستان شرقی-بعد از ساختمان ۲۵ طبقه فروزان-قطعه ۳۰ به متراژ۳۴۰۰ مترمربع که اعیانی آن شامل ساختمان سه طبقه به متراژ۶۸۰ مترمربع و ساختمان دو طبقه به متراژ۴۳۵ مترمربع و ساختمان سه طبقه به متراژ ۵۵۰ مترمربع می‌باشد که به مبلغ ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی گردید.

ملک فاقد آب، برق، گاز می‌باشد و جزییات بیشتر در نظریه کارشناس  رسمی دادگستری به شماره۱۳-۹۶مورخه۴/۲/۹۶ ارائه شده است و در مجموع به مبلغ ۱۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.

۲-مشخصات اموال موجود در محل

 اموال شامل انواع دستگاه اواپراتور، انواع مخزن، دستگاه مبرد ضایعاتی، انواع درب سردخانه، بالابر، انواع پنجره الومینیومی، انواع ضایعات فلزی وآهنی، لوازم منزل و آشپزخانه، انواع لوازم اداری، انواع دستگاه پمپ و غیره که جزییات بیشتر در نظریه کارشناسان رسمی دادگستری به شماره۱۳-۹۶مورخه۴/۲/۹۶ ارائه شده است و به مبلغ ۶۹۸٫۷۵۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است. ضمناً تعدادی از اموال به صورت کیلویی به فروش می‌رسد. 

ب : شرايط شركت در مزايده :

۱ جلسه مزایده بصورت کتبی و نیز حضوری می‌باشد ۲ -کلیه هزینه‌های مربوط به مورد معامله (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است ) بالمناصفه برعهده طرفین است.کلیه هزينه‌هاي مربوط به جابجایی اموال منقول با خریدار می‌باشد. ۳- اموال مورد مزایده به صورت یکجا و یا تک تک به فروش می‌رسد. ۴- پيشنهاددهندگان بايد قبلاً  ۱۰% بهاي ارزيابي اموال را به عنوان سپرده نقدي شرکت در مزایده به حساب ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴  اداره تصفيه نزد بانك ملي ايران شعبه وزارت دادگستري كد ۵۷۷ توديع و يا معادل وجه فوق چك بانكي اخذ و ضميمه پيشنهاد خود نمايند. ۵ پيشنهادات بايد در پاكت لاك و مهر شده با ذكر جمله مربوط به مزايده  اموال شرکت ورشکسته  فرآورده‌های لبنی دوکا ساحل و مشخصات كامل و محل اقامت پيشنهاد دهنده در روي پاكت تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه۱۴/۸/۹۶ به دبيرخانه اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به نشاني تهران خيابان سپهبد قرني مجتمع قضائي شهيد بهشتي طبقه هفتم تسليم شود. ۶ اداره تصفيه در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار است و به پيشنهادات مبهم مشروط فاقد سپرده و برخلاف شرايط اين آگهي ترتيب اثر داده نخواهد شد. ۷ پيشنهادات در ساعت ۱۰ صبح همان روز  باز و قرائت خواهد شد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مزایده بلامانع است و عندالاقتضاء در همان جلسه مزايده حضوري به عمل خواهد آمد و برنده مزايده كسي است كه بالاترين قيمت را پيشنهاد نمايد. ۸ برنده مزايده بايد ظرف مدت حداكثر يك ماه پس از جلسه مزايده بقيه ثمن معامله را به حساب اداره تصفيه واريز نماید. چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگيرد يا آنكه برنده مزايده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد وجه سپرده به نفع ورشکسته ضبط و نسبت به فروش مجدد آن از طريق مزايده اقدام خواهد شد.

طالبين براي كسب اطلاع بيشتر و بازدید از اموال مورد مزایده می‌توانند به اداره تصفیه امورورشکستگی تهران مراجعه و یا با شماره ۸۸۸۰۵۲۸۲ تماس حاصل نمایند. 

 

 مدینه‌ای مستشار قضائی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران شعبه سوم