۲۲۴۹ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – شرکت ورشکسته گروه قطعات فولادی ایران

آگهي تجدید مزايده اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به قائم مقامي قانونی از سوی شرکت ورشکسته گروه قطعات فولادی ایران در نظر دارد نسبت به فروش اموال شرکت ورشکسته شامل خط رول فرمینگ وخط LSF و مقداری ضایعات واقع در جاده مخصوص کرج محل شرکت ورشکسته با مشخصات ذیل که براساس نظریه کارشناسان رسمی دادگستری […]

آگهي تجدید مزايده

اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به قائم مقامي قانونی از سوی شرکت ورشکسته گروه قطعات فولادی ایران در نظر دارد نسبت به فروش اموال شرکت ورشکسته شامل خط رول فرمینگ وخط LSF و مقداری ضایعات واقع در جاده مخصوص کرج محل شرکت ورشکسته با مشخصات ذیل که براساس نظریه کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ ۳٫۱۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده از طريق مزايده كتبي و با شرايط زير در روز شنبه مورخه ۶/۸/۹۶ ساعت ۱۱ در اداره تصفیه امور ورشکستگی به آدرس: تهران-خیابان سپهبد قرنی-خیابان سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه هفتم به فروش برساند :

الف : مشخصات اموال:

ا-خط رول فرمینگ شامل ماشین رول فرمینگ تولید ورق‌های کرکره، شادولاین و ذورنقه، استند، کلاف بازکن، انواع الکترو موتور،گیوتین، انواع غلطک رول فرمینگ و تابلو برق‌های مربوطه که جزییات بیشتر در نظریه کارشناسان رسمی دادگستری به شماره۱۹-۹۶مورخه۱۷/۲/۹۶ ارائه شده است وبه مبلغ ۱٫۵۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال ارزیابی گردیده است.

۲-خط LSF شامل یک دستگاه ماشین رول فرمینگ مدل۱۰۰ بدون لبه و یک دستگاه ماشین رول فرمینگ مدل۹۰ لبه دارو یک دستگاه ماشین رول فرمینگ مدل ۵۰ با لبه و یک دستگاه ماشین رول فرمینگ مدل۱۰۰ با لبه برگردان همراه با استند و الکترو موتور و کلاف بازکن وتابلو برق مربوطه که جزییات بیشتر در نظریه کارشناسان رسمی دادگستری به شماره۱۸-۹۶ مورخه۱۷/۲/۹۶ ارائه شده است و به مبلغ ۱٫۴۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.

۳-انواع ضایعات آهنی و تجهیزات و دستگاههای ضایعاتی که به صورت کیلویی فروخته خواهد شد. که جزییات بیشتر در نظریه کارشناسان رسمی دادگستری به شماره۲۰-۹۶مورخه۱۷/۲/۹۶ ارائه شده است .

ب : شرايط شركت در مزايده :

۱ فروش نقدي است. ۲ کلیه هزينه‌هاي مربوط به جابجایی اموال با خریدار می‌باشد. ۳- اموال مورد مزایده به صورت یکجا و یا تک تک به فروش می‌رسد. ۴- پيشنهاددهندگان بايد قبلاً ۵% بهاي ارزيابي اموال ردیف ۱و۲  و ده درصد مبلغ پیشنهادی خود را برای اموال ردیف ۳ را به عنوان سپرده نقدي شرکت در مزایده به حساب ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴  اداره تصفيه نزد بانك ملي ايران شعبه وزارت دادگستري كد ۵۷۷ توديع و يا معادل وجه فوق چك بانكي اخذ و ضميمه پيشنهاد خود نمايند. ۵ پيشنهادات بايد در پاكت لاك و مهر شده با ذکر جمله مزایده شرکت گروه قطعات فولادی ایران و مشخصات كامل و محل اقامت پيشنهاد دهنده در روي پاكت تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۶/۸/۹۶ به دبيرخانه اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به نشاني تهران خيابان سپهبد قرني مجتمع قضائي شهيد بهشتي طبقه هفتم تسليم شود. ۶ اداره تصفيه در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار است و به پيشنهادات مبهم مشروط فاقد سپرده و برخلاف شرايط اين آگهي ترتيب اثر داده نخواهد شد. ۷پيشنهادات در ساعت ۱۱ همان روز باز و قرائت خواهد شد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مزایده بلامانع است و عندالاقتضاء در همان جلسه مزايده حضوري به عمل خواهد آمد و برنده مزايده كسي است كه بالاترين قيمت را پيشنهاد نمايد. ۸ برنده مزايده بايد ظرف مدت حداكثر ۴۸ ساعت پس از جلسه مزايده بقيه ثمن معامله را به حساب اداره تصفيه واريز نماید. چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگيرد يا آنكه برنده مزايده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد وجه سپرده به نفع ورشکسته ضبط و نسبت به فروش مجدد آن از طريق مزايده اقدام خواهد شد.

طالبين براي كسب اطلاع بيشتر و بازدید از اموال مورد مزایده می‌توانند به اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران مراجعه و یا با شماره ۸۸۸۰۵۲۸۲ تماس حاصل نمایند.

مدینه ای مستشار قضائی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران شعبه سوم