۲۳۰۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان – انجام عملیات اجرایی پروژههای آبرسانی
آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحلهای همراه با ارزیابی کیفی مناقصه شماره ۴۰۰/ق/۹۶″ مربوط به لولههای پلی اتیلن –ردیف های چهار و پنج و شش آگهی قبل” نوبت دوم شرکت آب و فاضلاب روستائی استان خوزستان در نظر دارد جهت انجام عملیات اجرائی پروژههای آبرسانی خود در سطح استان خوزستان لولههای پلیاتیلن مورد نیاز را با […]
آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحلهای همراه با ارزیابی کیفی
مناقصه شماره ۴۰۰/ق/۹۶″ مربوط به لولههای پلی اتیلن –ردیف های چهار و پنج و شش آگهی قبل”
نوبت دوم
شرکت آب و فاضلاب روستائی استان خوزستان در نظر دارد جهت انجام عملیات اجرائی پروژههای آبرسانی خود در سطح استان خوزستان لولههای پلیاتیلن مورد نیاز را با مشخصات و شرایط مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی واگذار نماید.
کارفرما و دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان
۱٫مناقصه گران علاقمند میتوانند یک سری کامل از اسناد مناقصه را از طریق سامانه جامع معاملات شرکت به آدرس www.abfar-khoozestan.ir بعد از ثبت نام خریداری کنند.
۲٫کلیه تولیدکنندگان و نمایندگان آنها که واجد شرایط شرکت در مناقصه هستند میبایست ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به میزان مبلغ تعیین شده ارائه دهند. ضمانتنامه شرکت در مناقصه باید به مدت ۱۲۰ روز از تاریخ تسلیم پیشنهاد معتبر باشد و طبق آئیننامه تضمین برای معاملات دولتی تهیه و ارایه شود.
۳٫تامین کنندگان باید مدارکی دال بر نمایندگی از کارخانه تولید کننده داشته باشند و مبدا حمل میبایست انبار کارخانه تولیدکننده لوله باشد.
تذکر: در صورت برنده شدن تامین کنندگان در مناقصه کلیه لولهها میبایست از کارخانهایی که نمایندگی آن را دارند تهیه گردد.
۴٫محل فروش اسناد مناقصه و تحویل پاکات پیشنهاد: شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان معاونت پشتیبانی و منابع انسانی “اتاق شماره ۳” –واحد مناقصات –به نشانی اهواز-میدان راه آهن-خ سپاه-نبش سقراط
۵٫پیشنهادها باید تا ۱۲۰ روز بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشد.
۶٫زمان فروش : اسناد مناقصه از تاریخ ۲۰/۹/۹۶ لغایت ۲۴/۹/۹۶ از طریق سامانه فوقالذکر به فروش میرسد.
۷٫آخرین مهلت تحویل و فبول پاکات حداکثر تا ساعت ۱۴ روز ۴/۱۰/۹۶ به غیر از ایام تعطیل و پنج شنبه و جمعه میباشد. لازم به ذکر است از آنجاییکه مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه حق شرکت دارند لذا میباید فرمهای تکمیل شده مربوط به استعلام ارزیابی کیفی را به صورت علیعده و جداگانه در یک زونکن منظم جهت بررسی و امتیاز دهی تحویل اداره پشتیبانی و خدمات اداری دهند. بدیهی است پیشنهادهایی که دیرتر از این مهلت تسلیم شوند دریافت نخواهند گردید.
۸٫تاریخ بازگشایی پاکات الف ب ج بعد از ارزیابی کیفی و امتیاز دهی متعاقبا به شرکتهایی که حائز امتیاز لازم شده اند حداکثر ظرف مدت دو هفته کتبا اعلام میشود و پاکات مناقصهگرانی که حایز امتیاز لازم نشدهاند عینا عودت داده میشود.
۹٫مناقصهگزار این حق را برای خود محفوظ میدارد که قبل از انتخاب مناقصهگر یا واگذاری پیمان، صحت و سقم اطلاعات فراهم شده از سوی مناقصهگر را بررسی کند و مناقصهگر این حق بررسی را از سوی مناقصهگزار میپذیرد.
۱۰٫سایر اطلاعات و ئجزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اسناد مناقصه و دریافت نمونه قرارداد به بخش مناقصات سایت شرکت www.abfar-khoozestan.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۶۹۹۱-۰۶۱۳ تماس فرمائید.
ردیف |
شرح کالا |
مقدار/متر |
مبلغ ضمانت نامه شرکت در مناقصه/ریال |
محل تامین اعتبار |
۱ |
لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف |
۸۶۴۲۰ |
۱٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ |
صندوق توسعه ملی |
۲ |
لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف |
۱۰۹۵۶۶ |
۲٫۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ |
بند ز ماده ۵ اسناد خزانه اسلامی اعتبارات استانی و صندوق توسعه ملی |
۳ |
لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف |
۱۰۰۸۰۰ |
۴٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ |
بند ز ماده ۵ اسناد خزانه اسلامی اعتبارات استانی و صندوق توسعه ملی |
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0