۳۳۱۸ مناقصه – شرکت آب وفاضلاب استان خراسان جنوبی – برونسپاری فعالیت‌های مشترکین

      ” آگهي مناقصه عمومی یک مرحله‌ای “ شماره ۹۹-۲۳  شرکت آب وفاضلاب استان خراسان جنوبی در نظر دارد، مناقصه عمومی برونسپاری فعایت‌های مشترکین (قرائت کنتور، توزیع قبوض و وصول مطالبات) در شهرستان بیرجند (کلیه مناطق شهری و روستایی) را به شرح جدول ذیل برگزار نماید. لذا پیمانکارانی که مایلند در این مناقصه شرکت […]

 

 

  ” آگهي مناقصه عمومی یک مرحله‌ای “

شماره ۹۹-۲۳

 شرکت آب وفاضلاب استان خراسان جنوبی در نظر دارد، مناقصه عمومی برونسپاری فعایت‌های مشترکین (قرائت کنتور، توزیع قبوض و وصول مطالبات) در شهرستان بیرجند (کلیه مناطق شهری و روستایی) را به شرح جدول ذیل برگزار نماید.

لذا پیمانکارانی که مایلند در این مناقصه شرکت نمایند می‌توانند از تاریخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۰۴/۰۶/۱۴۰۰ جهت دریافت اوراق مناقصه به سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی و سامانه ملی مناقصات مراجعه نمایند. ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره تلفن‌های ۸-۳۲۲۱۴۷۵۲-۰۵۶ تماس حاصل نمایید.

شماره

مناقصه

موضوع

مدت

مبلغ برآورد (ریال)

نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار

۹۹-۲۳

برونسپاری فعالیت‌های مشترکین (قرائت کنتور، توزیع قبوض و وصول مطالبات) در شهرستان بیرجند (کلیه مناطق شهری و روستایی)

۱۳ماه

۱۹٫۷۶۷٫۲۷۸٫۳۳۳

میزان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۱٫۲۴۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر و یا اصل فیش واریز وجه نقدی به شماره حساب ۷۵۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۷۱۷۵۱۱۰۰۱ نزد بانک رسالت در وجه شرکت آب وفاضلاب خراسان جنوبی

 توضیحات ضروری:

 

۱-   آخرین مهلت تحویل اسناد ساعت ۱۴:۰۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۶/۱۴۰۰ می‌باشد.

۲-   محل تحویل اسناد: بیرجند، انتهای بهشتی ۷، شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

۳-   زمان گشایش پیشنهادات ۰۹:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰ در محل اتاق جلسات شرکت برگزار خواهدشد.

۴-   محل تأمین اعتبار: اعتبارات جاری سرمایه‌ای شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

۵-   پیمانکاران می‌بایست دارای گواهینامه صلاحیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکار باشد.

۶-   به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

www.abfa-khj.ir   http://iets.mporg.ir دفتر حقوقی و قراردادها شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی